2plus2 daje 8 tys. zł

Szkoła Matematyki 2plus2 poszukuje franczyzobiorców w kilku krajach europejskich. Wszędzie warunki współpracy są podobne.
W 2014 roku do matury podchodzi ponad 330 tys. uczniów. Od kilku lat wszyscy obowiązkowo muszą zdawać egzamin z matematyki. Przekłada się to na większe zainteresowanie zajęciami z tego przedmiotu organizowanymi przez szkoły prywatne. Na fali „przymusowej” popularności matematyki powstało kilka sieci szkół oferujących biznes na licencji, wśród nich Szkoła Matematyki 2plus2. Lekcje prowadzone są w grupach do pięciu osób, uczniowie potrzebujący więcej uwagi nauczyciela decydują się natomiast na zajęcia indywidualne.
W przypadku szkół językowych, ich uczniowie nie tylko chcą nadrobić braki programowe, ale także wyprzedzają program, np. w celu zdobycie certyfikatu językowego. Dlatego lojalność klientów-uczniów jest dosyć wysoka i związują się ze szkołą nawet na kilka lat. Czy w przypadku szkół matematyki jest podobnie?
- Część klientów uczy się z nami przez cały rok szkolny, ale część, rzeczywiście, po nadrobieniu zaległości robi sobie przerwę w zajęciach i wraca, kiedy znowu ma problemy w nauce. Maturzyści korzystają z różnych form kursów, co zależy głównie od czasu jaki pozostał do egzaminu – mówi Marcin Kruszyński, dyrektor Grupy Edukacyjnej 2BLC, rozwijającej sieć Szkół Matematyki 2plus2.
Jak się okazuje pomocy w liczeniu potrzebują także uczniowie innych europejskich krajów. Franczyzodawca w przeciągu roku otworzył cztery placówki na Ukrainie, jedną w Kazachstanie, a ostatnio także w Czechach. Szkoła Matematyki wejdzie we wrześniu w nowy rok szkolny z liczbą ponad 40 franczyzobiorców.
- Przeanalizowaliśmy sytuację na rynku prywatnych korepetycji w Europie Wschodniej i uznaliśmy, że warto spróbować. Nasz model biznesowy można zastosować także w innych krajach. Warunki finansowe współpracy są zbliżone do tych w Polsce. Także system edukacji w Czechach i na Ukrainie jest podobny, ale w Czechach nie ma obowiązkowej matury z matematyki, dlatego trudniej było znaleźć tutaj partnera – dodaje Marcin Kruszyński.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej