Dobre Dla Domu… i dla klienta

DDD testuje w swoich salonach nową aranżację ekspozycji drzwi i podłóg.
W kwietniu powstał kolejny salon z podłogami i drzwiami DDD Dobre Dla Domu. Nowy sklep mieści się w Plewiskach k. Poznania, w bezpośrednim sąsiedztwie powstających osiedli mieszkaniowych. Placówka może pochwalić się nową aranżacją ekspozycji, która dzięki zmianie formatu i zastosowaniu jasnych kolorów stała się nowocześniejsza, a tym samym przyjaźniejsza dla klienta. Położono w niej nacisk na właściwe pokazanie wzorów, palety kolorystycznej oraz struktur podłóg i drzwi.
- Nowy salon został zaaranżowany tak, aby dać klientowi możliwość dużego wyboru i jednocześnie pokazać wszystkie ważne dla niego parametry podłóg i drzwi – mówi Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Ofertę uzupełniają usługi - zawsze zapewniamy pomiar, transport oraz montaż zakupionych produktów wykonywany przez certyfikowanych specjalistów. Dzięki temu nasi klienci nie kojarzą remontu z przykrą koniecznością i chętnie wracają do nas na kolejne zakupy lub polecają nas swoim znajomym.
Dla największych sklepów otwieranych w dużych miastach kwota inwestycji przekracza 100 tys. zł. Format dla mniejszych miast to wydatek ok. 80 tys. zł. Pod logo DDD działa blisko 60 sklepów.
(emka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej