Winda sprzedaje
O pozyskiwaniu klientów zainteresowanych reklamą w windach oraz skuteczności tej formy promocji opowiada Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere.
Czy istnieją badania potwierdzające skuteczność reklamy w windach? Czy klienci ufają tej formie promocji?
Klienci postrzegają reklamy w windach jako coś nowego i alternatywnego w odniesieniu do dotychczas stosowanych przez nich form promocji, jak np. kolportaż ulotek czy reklama internetowa. Ponieważ koszt reklamy na tablicy, uwzględniając okres oddziaływania, jest stosunkowo niewysoki, klienci chętnie decydują się na nawiązanie współpracy.
Najlepszym potwierdzeniem skuteczności proponowanej formy reklamy jest duża liczba nawiązywanych umów długoterminowych oraz fakt, że firmy ogólnopolskie reklamę w windach coraz częściej biorą pod uwagę podczas planowania własnych kampanii marketingowych. Każdy z mieszkańców podróżuje windą dwa razy dziennie, więc poziom zapamiętania kampanii jest znacznie wyższy niż np. przy standardowych nośnikach outdoorowych - w bardzo prosty sposób wyliczamy naszym klientom stosunek kosztów dotarcia/osoba, co jesteśmy w stanie określić na poziomie minimalnym (liczba mieszkańców) plus goście odwiedzający dane lokalizacje.
W jaki sposób franczyzobiorcy pozyskują klientów oraz powierzchnię na reklamy? Czy samodzielnie negocjują możliwość korzystania z powierzchni wind ze spółdzielniami i zarządcami biurowców?
Nasi partnerzy pozyskują klientów w dogodny dla siebie sposób. Jako centrala nie narzucamy ściśle określonych działań, którymi muszą się kierować. Pozyskiwanie klientów może się odbywać zarówno drogą telefoniczną, elektroniczną, jak w bezpośrednim kontakcie z klientem, do czego zawsze zachęcamy. Oddajemy partnerom w ręce podręcznik operacyjny, który jest efektem naszego kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży powierzchni reklamowych. Jeśli chodzi o negocjacje dotyczące możliwości korzystania z wind należących do zarządców nieruchomości - wszystkie działania i formalności z tym związane są realizowane przez naszą centralę. Partner nawiązujący współpracę z nami otrzymuje „gotowe” lokalizacje.
Jaka jest różnica w doborze klientów, których reklamy są publikowane w windach budynków mieszkalnych i biurowcach należących do firm?
Taka różnica z założenia nie istnieje. Reklamodawca wykupuje reklamę na wszystkich tablicach jakie dostępne są w danym mieście. Wszelkie odstępstwa od tej reguły są wynikiem bezpośrednich negocjacji reklamodawcy z naszym partnerem. Wyjątkiem są sytuacje, w bardzo dużych miastach, w których często występuje jednocześnie więcej niż jedna edycja reklamy. Wówczas reklamodawca może wykupić reklamę przykładowo wyłącznie w interesującej go dzielnicy, jednak bez podziału na konkretne budynki.
rozmawiał (dw)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


