Żabka liczy zgłoszenia
Żabka podała liczbę sklepów, które zgłosiły się do programu "Sklep za czynsz". Wynik zaskakuje.
Program „Sklep za czynsz” gwarantuje właścicielom lokali trwającą 10 lat umowę, kompleksowy remont i dalszą działalność placówki handlowej pod szyldem sklepu Żabka lub Freshmarket. Właściciele oddają sklep w zarządzanie, a Żabka płaci im czynsz za wynajem, który stanowi równowartość ich dotychczasowych zarobków. Decydującym kryterium doboru partnerów jest atrakcyjna lokalizacja sklepu.
- W 2013 roku otworzyliśmy niemal pół tysiąca sklepów, z czego około 25 proc. lokalizacji pozyskaliśmy dzięki programowi Sklep za czynsz. Nasze analizy rynku nieruchomości handlowych pokazują, że zainteresowanie programem Sklep za czynsz wynika z coraz silniejszej konkurencji na rynku oraz poszukiwania stabilnego finansowo najemcy lokalu, który nie tylko będzie gwarantował comiesięczny czynsz, ale zainwestuje kilkaset tysięcy złotych, wyposaży placówkę i stworzy z niej atrakcyjny punkt handlowy dla klientów – mówi Julio Duarte, wiceprezes zarządu Żabka Polska. - Program Sklep za czynsz to obustronna korzyść, widzą to drobni przedsiębiorcy i zgłaszają chęć wynajęcia nam swoich lokalizacji.
Właściciel sklepu nie ponosi żadnego ryzyka, być może dlatego program cieszy się tak dużym zainteresowaniem - tylko w ubiegłym roku Żabka zanotowała ponad 1,3 tys. zgłoszeń właścicieli małych sklepów spożywczych, dla których projekt może być receptą na poprawę sytuacji finansowej.
- Prowadziliśmy sklep spożywczy od 20 lat. Ze względu na wiek oraz czynniki ekonomiczne szukaliśmy pomysłu na to, jak nie zamykając placówki uzyskać stabilny dochód. Syn podpowiedział mi, że możemy zgłosić naszą lokalizację do programu. Sklep się spodobał, podpisaliśmy umowę. Nasz sklep już działa pod szyldem Żabki – opowiada Elżbieta Kot, właścicielka sklepu spożywczego w Piotrkowie Trybunalskim.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


