Dostawca z polecenia
Chata Polska stawia na lokalnych dostawców. W tej samej sieci klienci znajdą różne produkty spożywcze.
Bardzo często jednolite standardy sieciowe oznaczają nie tylko tą samą aranżację sklepu, ubiór pracowników, sposób obsługi klienta, ale także ten sam asortyment. Przykład Chaty Polskiej pokazuje, że oferta poszczególnych sklepów nie musi być wszędzie identyczna. Nowa strategia przedstawiona przez poznańską centralę mówi o wspieraniu lokalnych producentów. To także ukłon w stronę klientów, którzy cenią marki związane z miejscem ich zamieszkania.
- Specjalnie dla naszych franczyzobiorców zostanie przygotowana lista lokalnych producentów. Partnerzy będą jednak zatowarowywać swoje sklepy samodzielnie – mówi Katarzyna Łazarowicz, menedżer ds. marketingu Chaty Polskiej.
Jednocześnie franczyzodawca wprowadza swoją drugą markę własną, której logo Spiżarnia Chaty Polskiej pojawi się na niektórych tradycyjnych produktach. - Spiżarnia Chaty Polskiej i Dobra Nasza to zupełnie dwie różne marki. Dobra Nasza to w rozsądnej cenie, w wielu kategoriach: od słodyczy, przez przetwory warzywne i owocowe, po produkty higieniczne. Spiżarnia Chaty Polskiej to element nowej strategii Chaty Polskiej. Są to produkty tradycyjne, oparte na naturalnych składnikach, charakterystyczne dla poszczególnych regionów. Są one wytwarzane przez producentów lokalnych, dodajemy tylko nasze etykiety - wyjaśnia Agnieszka Kmieciak, kierownik ds. marki własnej.
Chata Polska posiada blisko 200 sklepów. Za 3 lata ma być ich już 300. Franczyzodawca działa głównie w zachodniej Polsce, w województwach: wielkopolskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim, lubuskim, dolnośląskim. Najdalej „wysunięty” na wschód sklep znajduje się w woj. łódzkim.
- Strategia rozwoju naszej sieci, która wywodzi się z Wielkopolski opiera się, przede wszystkim na dalszym rozwoju w regionach, w których już działamy i mamy mocną pozycję – komentuje Katarzyna Łazarowicz. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


