Format express coraz popularniejszy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Alior Bank, założony w 2008 roku, pozyskał już ponad 2,2 miliona klientów indywidualnych i blisko 120 tys. biznesowych. Aktualnie sieć dystrybucji banku liczy 857 placówek, na które składa się 209 oddziałów własnych, 428 placówek partnerskich oraz 220 mini oddziałów pod marką Alior Bank Express. Zdaniem przedstawiciela Alior Banku obserwuje się wyraźną tendencję do odchodzenia od budowy wielkopowierzchniowych i wieloosobowych oddziałów na rzecz małych placówek, a przyczyn takiego kierunku zmian nie trzeba daleko szukać. - W mojej ocenie jest to spowodowane kosztami utrzymania - mniejsza placówka oznacza niższe koszty – komentuje Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju sieci Alior Banku.

Inwestycja w placówkę Alior Banku z dwoma stanowiskami pracy o powierzchni 35-45 m2 wynosi ponad 20 tys. zł. Szacowany zwrot z inwestycji następuje po średnio 3-8 miesiącach. Trzeba zatem także posiadać zaplecze finansowe, które umożliwi działanie w początkowej fazie prowadzenia biznesu. Centrala nie pobiera ani opłat wstępnych za przystąpienie do sieci, ani bieżących. Każdy partner może liczyć na zwrot poniesionych nakładów na marketing lokalny w wysokości 3 tys. zł rocznie. Kwota ta obejmuje wszystkie akcje reklamowe, które zaproponuje partner, a zyskają akceptację banku. Dodatkowo centrala bezpłatnie zapewnia szkolenia, wizytówki, stojaki ekspozycyjne, oprogramowanie, a także oklejanie witryn zgodne w aktualną kampanią promocyjną banku.

- Nie szukamy lokali w miejscowościach, gdzie jest już oddział własny banku. Natomiast nie mamy żadnych sztywnych wymagań co do wielkości danego miasta czy gminy. Od początku naszej działalności wychodzimy z założenia, że partner najlepiej zna lokalny rynek. Jeśli decyduje się on na ulokowanie placówki w danym miejscu, zakładamy że przemyślał swoją decyzję. Będziemy go wspierać wszędzie tam, gdzie uzna, że będzie mu się opłacało – wyjaśnia Marcin Tauber. (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €