Firma na rockowo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Akademia Rocka to szkoła muzyczna, gdzie miłośnicy cięższych brzmień zdobywają szlify wokalne i poprawiają swoje umiejętności gry na instrumentach. Na razie działają dwie szkoły w Warszawie, ale we wrześniu do sieci dołączy pierwsza placówka prowadzona przez franczyzobiorcę, który otworzy szkołę we Wrocławiu. Do końca tego roku sieć ma się powiększyć o sześć nowych punktów.

- Zainteresowanie zajęciami muzycznym wzrosło wraz z pojawieniem się w telewizji dużych programów muzycznych. Przez ostatnie pięć lat w ogólnopolskich stacjach mogliśmy oglądać takie programy jak Must Be The Music, Tylko Muzyka, X- Factor, The Voice Of Poland czy Bitwa Na Głosy. Te programy cieszą się olbrzymią oglądalnością i promują muzykę, jako sposób na spędzanie czasu – mówi Maciej Michniewicz, właściciel Akademii Rocka.

Za uruchomienie własnej Akademii Rocka franczyzobiorca musi zapłacić 1 tys. zł. Tyle wynosi miesięczna opłata licencyjna. W kolejnych latach funkcjonowania placówki wzrasta ona do 2 tys. zł. Franczyzodawca pomaga dostosować lokal do prowadzenia szkoły muzycznej - więcej szczegółów można znaleźć w artykule Zróbcie hałas na portalu lokalnabiznes.pl Na inwestycję w instrumenty muzyczne i sprzęt trzeba przeznaczyć ok. 10-20 tys. zł. Właściciele sieci szacują, że inwestycja zwraca się już po pół roku prowadzenia biznesu.
(mak)

 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €