Wystarczy kilkanaście tysięcy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak Metrohouse pomaga swoim partnerom pozyskać klientów?
Franczyzobiorca otrzymuje możliwość korzystania z narzędzi marketingowych Metrohouse, wśród których te podstawowe to automatyczne eksporty ofert na najpopularniejsze portale internetowe, udział we wspólnych kampaniach produktowych, pakiet narzędzi umożliwiających lokalną promocję ofert: wzory bannerów, ogłoszeń i ofert. Zainteresowani mają możliwość udziału w imprezach targowych. Na wstępie franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy, w którym zapoznajemy go z dostępnymi materiałami marketingowymi. Dzięki temu ma świadomość, jakie elementy może zamówić centralnie, gdzie otrzyma atrakcyjne rabaty dla prowadzonej przez siebie działalności. W pozyskiwaniu klientów pomaga także nasza infolinia.

Czy można zarobić na prowadzeniu biura nieruchomości w małym mieście?
Naturalnie, w dużych miastach jest większy ruch, natomiast jest również większa konkurencja. W tej kwestii nie ma reguły. W mniejszych miejscowościach franczyzobiorca może liczyć na to, że będzie jedynym oddziałem Metrohouse i często jedynym większym biurem działającym w danym regionie. Nasze doświadczenie pokazuje, że nawet w małych lokalnych biurach da się zarobić na prowadzeniu biura. W niewielkich miejscowościach skala jest działań jest mniejsza, ale niższe są koszty działalności. Dodatkowo biura umiejscowione w małych miejscowościach, działają na terenach sąsiednich, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt kilometrów od siedziby.

Jakieś konkretne przykłady?
O tym, że nie trzeba mieć biura w Warszawie, aby świetnie rozwijać pośrednictwo pokazuje przykład biura Metrohouse w Iławie (32 tys. mieszkańców) – jednego z najlepszych biur Metrohouse, Kartuz (14 tys.), Chojnic (42 tys.) czy Bolesławca (40 tys.). Biura tam położone działają na bardzo dobrym poziomieod kilku lat.  Jesteśmy na etapie otwierania kolejnych biur w małych miejscowościach.  Właśnie rozpoczęło działalność biuro w Działdowie (22 tys.), w Kłodzku  (28 tys.), Czechowicach Dziedzicach (35 tys.), a planach mamy biura w Wyszkowie (27 tys.) Garwolinie (17 tys.) i Malborku (38 tys.)

Więcej informacji z rynku nieruchomość można znaleźć na portalu LokalnaBiznes.pl
rozmawiał (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €