Wystarczy kilkanaście tysięcy

Nie trzeba mieć biura w Warszawie, aby rozwijać pośrednictwo - mówi Piotr Jarosz, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej w Metrohouse.
Jak Metrohouse pomaga swoim partnerom pozyskać klientów?
Franczyzobiorca otrzymuje możliwość korzystania z narzędzi marketingowych Metrohouse, wśród których te podstawowe to automatyczne eksporty ofert na najpopularniejsze portale internetowe, udział we wspólnych kampaniach produktowych, pakiet narzędzi umożliwiających lokalną promocję ofert: wzory bannerów, ogłoszeń i ofert. Zainteresowani mają możliwość udziału w imprezach targowych. Na wstępie franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy, w którym zapoznajemy go z dostępnymi materiałami marketingowymi. Dzięki temu ma świadomość, jakie elementy może zamówić centralnie, gdzie otrzyma atrakcyjne rabaty dla prowadzonej przez siebie działalności. W pozyskiwaniu klientów pomaga także nasza infolinia.
Czy można zarobić na prowadzeniu biura nieruchomości w małym mieście?
Naturalnie, w dużych miastach jest większy ruch, natomiast jest również większa konkurencja. W tej kwestii nie ma reguły. W mniejszych miejscowościach franczyzobiorca może liczyć na to, że będzie jedynym oddziałem Metrohouse i często jedynym większym biurem działającym w danym regionie. Nasze doświadczenie pokazuje, że nawet w małych lokalnych biurach da się zarobić na prowadzeniu biura. W niewielkich miejscowościach skala jest działań jest mniejsza, ale niższe są koszty działalności. Dodatkowo biura umiejscowione w małych miejscowościach, działają na terenach sąsiednich, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt kilometrów od siedziby.
Jakieś konkretne przykłady?
O tym, że nie trzeba mieć biura w Warszawie, aby świetnie rozwijać pośrednictwo pokazuje przykład biura Metrohouse w Iławie (32 tys. mieszkańców) – jednego z najlepszych biur Metrohouse, Kartuz (14 tys.), Chojnic (42 tys.) czy Bolesławca (40 tys.). Biura tam położone działają na bardzo dobrym poziomieod kilku lat. Jesteśmy na etapie otwierania kolejnych biur w małych miejscowościach. Właśnie rozpoczęło działalność biuro w Działdowie (22 tys.), w Kłodzku (28 tys.), Czechowicach Dziedzicach (35 tys.), a planach mamy biura w Wyszkowie (27 tys.) Garwolinie (17 tys.) i Malborku (38 tys.)
Więcej informacji z rynku nieruchomość można znaleźć na portalu LokalnaBiznes.pl
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej