Z internetu do galerii
Hobby4Men.com, sklep z akcesoriami dla mężczyzn, wchodzi we franczyzę.
Firma Kolter została założona w 1991 roku. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną odzieży sportowej, gadżetów elektronicznych, artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. Do fiirmy należą sklepy Broń.pl i Hobby4Men.com. Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park powstał salon Hobby4Men.com. Dwa inne punkty działają w centrach handlowych w Częstochowie i Kielcach. Właściciel zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w największych miastach kraju (powyżej 500 tys. mieszkańców), kontynuując jednocześnie sprzedaż online.
- Stale rozwijamy sklep internetowy. W tym tygodniu zoptymalizowaliśmy go tak, by łatwo i intuicyjnie można było robić w nim zakupy za pomocą urządzeń mobilnych. Planujemy, że pełnię założonych przez nas funkcjonalności strony osiągniemy za mniej więcej 3 miesiące – wyjaśnia Mirosław Klekot, dyrektor generalny grupy Kolter.
Firma zamierza też wejść z marką Hobby4Men.com na rynek franczyzowy. Szczegóły dotyczące swojego programu franczyzowego przedstawi w drugiej połowie roku.
- Rozwój Hobby4Men.com opieramy na koncepcji połączenia wzajemnie uzupełniających się obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży przez internet. Chcąc połączyć offline z online, musimy stworzyć dużą sieć sklepów, w których klienci będą mogli dany produkt zobaczyć, sprawdzić „namacalnie”. Docelowo potrzebujemy ok. 50 placówek w całym kraju. W tym założeniu ok. 10 punktów to sklepy firmowe, a reszta franczyzowe – zapowiada Mirosław Klekot.
Coraz więcej firm łączy sprzedaż w internecie i przez internet. Punkty stacjonarne umożliwiają odbiór zamówionych produktów. Na przykład sklep internetowy Merlin.pl niedawno zainwestował w punkty odbioru przesyłek.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


