Bez franczyzy, ale z agencją

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W grudniu ubiegłego roku światło dzienne ujrzał nowy koncept sklepów spożywczych. Jego właścicielem jest spółka Czerwona Torebka. W ramach grupy rozwijane są trzy ogólnopolskie sieci: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych). Spółka w swoim portfolio posiada również 66 pasaży handlowych. Głównym akcjonariuszem firmy jest Mariusz Świtalski, założyciel Eurocash, Biedronki i Żabki.

Od początku wiadomo było, że Dyskonty nie będą otwierane na licencji franczyzowej. Okazuje się jednak, że będzie można podjąć współpracę, ale w formie agencji. Przedsiębiorca zainteresowany współpracą będzie miał do dyspozycji w pełni wyposażony lokal, pakiet szkoleń, wsparcie marketingowe oraz pomoc opiekuna regionalnego. Agent otrzyma stałe wynagrodzenie powiększone o premię za sprzedaż, nie inwestując przy tym środków własnych.

Czerwona Torebka oczekuje od agentów minimum 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu sklepu i zarządzaniu personelem. Inne wymagania to minimum średnie wykształcenie, dobra znajomość branży FMCG oraz prawa regulującego działalność handlowo-usługową.

Oferta Dyskontów składa się wyłącznie z produktów markowych, znanych producentów. Firma nie wprowadziła marki własnej. W sklepach dostępne są artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, a od niedawna także świeże pieczywo, owoce i warzywa oraz mrożonki.
- Staramy się na bieżąco obserwować potrzeby Klientów i wprowadzać rozwiązania, które sprawią, że oferta Dyskontów będzie dopasowana do ich wymagań – mówi Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. – Badamy potrzeby rynku by następnie, stosownie do wyników analiz, modyfikować naszą ofertę asortymentową. Decyzja o wprowadzeniu oferty produktów świeżych: pieczywa, owoców, warzyw, a także mrożonek jest naturalnym uzupełnieniem dostępnego w Dyskontach asortymentu spożywczego.
(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €