Burger popity whisky i piwem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Elblągu ruszy wkrótce franczyzowa restauracja 7th Street Bar&Grill. Lokal znajduje się w wolnostojącym budynku, w którym działa już kręgielnia i klub muzyczny. Właśnie właściciel klubu zdecydował się na otwarcie gastronomii. Lokalizacja klubu i baru w jednym miejscu ułatwi mu zarządzanie każdym z biznesów.

- W tym roku może już tam być za późno na otwarcie ogródka, ale docelowo wszędzie tam, gdzie jest możliwe będziemy serwować dania klientom przed lokalem. Podpisaliśmy umowę na wyłączność z Grupą Żywiec, dzięki której w restauracjach 7th Street można kupić każde piwo dostępne w portfolio Grupy. Ponadto producent przekazuje określony budżet na projekt i wykonanie ogródka z elementami identyfikacji wizualnej Żywca – wyjaśnia Łukasz Błażejewski, odpowiedzialny za rozwój sieci 7th Street Bar & Grill.

Mimo że na piwie restauracji nie zarabiają kroci, warto przed otwarciem lokalu sprawdzić jego odległość od szkół, przedszkoli i kościołów, aby właściciel mógł wykupić koncesję. Piwo po prostu przyciąga klientów. Ponadto zamawiający procentowe trunki mają do dyspozycji inne alkohole – drinki, koktajle, a także whisky.
- W części alkoholowej naszego menu można znaleźć każdy rodzaj whisky Jim Beam. Ostatnio w naszych lokalach został podkreślony nieco mocnej charakter pijalni whisky poprzez zamontowanie różnego rodzaju materiałów świecących związanych z whisky oraz akcesoriów dla barmanów – mówi Łukasz Błażejewski.

Wśród potraw przygotowywanych przez kucharzy sieciowych restauracji znajdują się m.in. burgery, steki oraz panierowany kurczak. Jak mówi franczyzodawca panierowany kurczak sprzedaje się najlepiej tam, gdzie w mieście nie działa KFC albo nie oferuje dostawy – w przeciwieństwie do 7th Street.

Niedawno sieć uruchomiła własny sklep internetowy, w którym dostępne są podkoszulki i kubki z logo firmy. Można je kupić lub wygrać w konkursie organizowanym przez centralę. Przygotowaniem firmowych produktów zajęła się firma CupSell. Franczyzodawca nie nałożył żadnej marży na asortyment e-sklepu, ponieważ – jak mówi Łukasz Błażejewski – chodzi nie o dodatkowy zysk, a budowanie rozpoznawalności marki.
(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €