Drogeria na Jawie
Miesięcznie sieć Drogerii Jawa otwiera nawet kilkanaście stoisk drogeryjnych. Powstają także sklepy.
Drogerie Jawa działaja w trzech modelach współpracy: drogerie franczyzowe (4 sklepy), drogerie partnerskie (50) oraz stoiska partnerskie Jawa Czysto i Pięknie przeznaczone dla marketów spożywczych i budowlanych. Przedstawiciele sieci przewidują, że do końca roku 2014 będzie w niej działać łącznie 400 punktów sprzedaży. Ponadto pod logo Jawa funkcjonuje również 15 drogerii własnych.
– Zapewniamy partnerom otwarcie nowej drogerii pod klucz. Miesięcznie otwieramy średnio dwie własne oraz dwie franczyzowe Drogerie Jawa. Sieć powiększa się też o 8-12 nowych stoisk drogeryjnych, które można otworzyć nie tylko w sklepie spożywczym, ale też w sklepie z AGD lub markecie budowlanym. Doświadczenie pokazuje, że wielu właścicieli sklepów spożywczych nie potrafi w pełni wykorzystać potencjału drzemiącego w artykułach drogeryjnych. Nasza wiedza i wsparcie niejednokrotnie pomogły przedsiębiorcom zwiększyć obroty ich sklepu – zapewnia Wojciech Radliński, prezes Komplex-Torus.
Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie ani za funkcjonowanie w sieci. Mimo to na otwarcie własnej drogerii trzeba przeznaczyć nawet kilkaset tysięcy złotych. Przedstawiciele Drogerii Jawa szacują, że na samo przygotowanie i wyposażenie sklepu trzeba przeznaczyć ok. 80 tys. zł, a wyposażenie drogerii można wziąć w leasing, co pozwoli obniżyć koszty inwestycji. Na pierwsze zatowarowanie trzeba wydać 250-300 tys. zł. Później franczyzobiorcy mogą liczyć na korzystne formy kredytowania zakupów towaru.
Sieć zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe, które obejmuje m.in.: materiały promocyjne, oprawę wizualną stoiska bądź sklepu oraz pomoc w zorganizowaniu imprezy na otwarcie sklepu. Franczyzobiorca otrzymuje też wsparcie w zakresie prowadzenia drogerii oraz opiekę doradcy regionalnego. (mak)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


