Polisa na biznes

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Spółka Agencja Konsultant zarządza siecią 11 placówek własnych Superpolisa, ponadto ma podpisane 250 umów partnerskich i zespół prawie 500 sprzedawców indywidualnych. Strategia firmy zakłada dywersyfikację kanałów sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, które będzie można kupić w stacjonarnych biurach, przez internet oraz call center. Partnerzy firmy, którzy zdecydują się na współpracę  z Superpolisą mają do dyspozycji trzy modele współpracy: franczyza, partner i doradca. Franczyzodawca w żadnym z modeli nie narzuca celów sprzedażowych. Działanie firmy jest oparte na systemie porównawczo-transakcyjnym. Pozwala on agentom porównać, wycenić i przeprowadzić sprzedaż polisy na jednej platformie informatycznej.

- Od wielu lat funkcjonujemy w branży ubezpieczeniowej. Wiemy, jak wygląda praca agentów i dlatego, tworząc koncepcję Superpolisy, chcieliśmy, by ta praca stała się efektywniejsza i łatwiejsza. To właśnie dlatego stworzyliśmy skuteczny  model biznesowy. Postawiliśmy na system informatyczny, który skraca czas przygotowania ofert i usprawnia proces sprzedaży – wyjaśnia Dariusz Daraż, dyrektor rozwoju sieci Superpolisy.

Najwyższe prowizje otrzyma przedsiębiorca, który zdecyduje się na współpracę franczyzową. Może on także liczyć na dofinansowanie w kwocie 10 tys. zł przy inwestycji w placówkę. Franczyzodawca nie obawia się, że klienci z zakupem ubezpieczeń przeniosą się do internetu.
- Naszą ambicją jest pokrycie zasięgiem całego kraju. Współpracujemy zarówno z partnerami z dużych jak i mniejszych miast. Dane z polskiego rynku mówią bardzo wyraźnie, że nadal wolimy kupować ubezpieczenia w agencji stacjonarnej. Klienci, którzy poszukiwań ubezpieczeń nie chcą zakończyć transakcją przez nasz portal otrzymują informację o najbliższym dla nich punkcie sprzedaży Superpolisy - mówi Dariusz Daraż.

Partnerzy Superpolisy mają do dyspozycji cykle szkoleniowe z zakresu produktów ubezpieczeniowych, marketingu i technik sprzedaży. Franczyzodawca prowadzi je zarówno w swojej siedzibie, jak i w regionach. W przypadku, gdy do sieci dołącza już wcześniej istniejąca agencja ubezpieczeń, wtedy firma organizuje specjalnie dla jej pracowników dedykowane sesje treningowe.
- Nasi partnerzy mają do dyspozycji bazę wiedzy dostępną przez stronę internetową, ale także dedykowane im call center, które jest w stanie szybko i sprawnie pomóc i doradzić w zakresie technicznym jak i administracyjnym - zapewnia dyrektor rozwoju sieci.

Superpolisa inwestuje także w działania marketingowe. Prowadzi m.in. kampania reklamową w grupie telewizyjnej Polsatu. Ponadto marka sponsorem transmisji Formuły 1 w telewizji. (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €