Dwie pory na Greenpoint
Przedstawiciele marki Greenpoint sugerują partnerom otwarcie sklepów po wprowadzeniu do sprzedaży nowej kolekcji.
Rozwojem marki Greenpoint zajmuje się spółka Fandango, która do tej pory uruchomiła w całej Polsce 73 sklepy, z czego 18 działa we franczyzie. Ostatnie otwarcia miały miejsce wiosną w centrach handlowych: Gemini Park w Tarnowie, Galeria Bursztynowa w Ostrołęce, Galeria Siedlce i Galeria Optima w Łukowie.
- Nasze sklepy działają w kilku małych miastach w tym w Rawie Mazowieckiej (18 tys. mieszkańców), Wieluniu (25 tys.), Kozienicach (18 tys.). Wszystkimi wymienionymi punktami zarządzają franczyzobiorcy – mówi Dorota Tylek, przedstawiciel Greenpoint.
Fandango szuka nowych partnerów w miastach liczących 40 tys. mieszkańców, czasem także mniejszych, pod warunkiem, że w całym powiecie mieszka 40 tys. osób. Lokal, w którym ma powstać nowy sklep powinien zajmować od 70 do 90 m2 i znajdować się w centrum handlowym albo przy głównej ulicy handlowej miasta.
- Wybór lokalizacji leży po stronie franczyzobiorcy, oczywiście przyszły franczyzobiorca może liczyć na pomoc z naszej strony. Zawsze doradzamy przyszłym partnerom w negocjacjach. Podczas negocjacji dotyczących wysokości czynszu używamy argumentu powierzchni sali sprzedaży oraz wielkości witryn – wyjaśnia Dorota Tylek.
Greenpoint jest marką odzieżową dla kobiet ceniących wygodę i nieskomplikowany styl. W ofercie sklepów znajdują się także dodatki w postaci torebek, pasków, czapek, szalików i rękawiczek.
- Zawsze sugerujemy partnerom aby przystąpili do sieci w okresach, gdy w sklepach sprzedajemy produkty z nowej kolekcji. W ciągu roku Greenpoint dwukrotnie wprowadza nowe kolekcje: wiosna-lato oraz jesień-zima). Z pewnością jest to najlepsza pora na otwarcie sklepu naszej marki – dodaje Dorota Tylek.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


