Dwie pory na Greenpoint

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Rozwojem marki Greenpoint zajmuje się spółka Fandango, która do tej pory uruchomiła w całej Polsce 73 sklepy, z czego 18 działa we franczyzie. Ostatnie otwarcia miały miejsce wiosną w centrach handlowych: Gemini Park w Tarnowie, Galeria Bursztynowa w Ostrołęce, Galeria Siedlce i Galeria Optima w Łukowie.
- Nasze sklepy działają  w kilku małych miastach w tym w Rawie Mazowieckiej (18 tys. mieszkańców), Wieluniu (25 tys.), Kozienicach (18 tys.). Wszystkimi wymienionymi punktami zarządzają franczyzobiorcy – mówi Dorota Tylek, przedstawiciel Greenpoint.

Fandango szuka nowych partnerów w miastach liczących 40 tys. mieszkańców, czasem także mniejszych, pod warunkiem, że w całym powiecie mieszka 40 tys. osób. Lokal, w którym  ma powstać nowy sklep powinien zajmować od 70 do 90 m2 i znajdować się w centrum handlowym albo przy głównej ulicy handlowej miasta.
- Wybór lokalizacji leży po stronie franczyzobiorcy, oczywiście przyszły franczyzobiorca może liczyć na pomoc z naszej strony. Zawsze doradzamy przyszłym partnerom w negocjacjach. Podczas negocjacji dotyczących wysokości czynszu używamy argumentu powierzchni sali sprzedaży oraz wielkości witryn – wyjaśnia Dorota Tylek.

Greenpoint jest marką odzieżową dla kobiet ceniących wygodę i nieskomplikowany styl. W ofercie sklepów znajdują się także dodatki w postaci torebek, pasków, czapek, szalików i rękawiczek.
- Zawsze sugerujemy partnerom aby przystąpili do sieci w okresach, gdy w sklepach sprzedajemy produkty z nowej kolekcji. W ciągu roku Greenpoint dwukrotnie wprowadza nowe kolekcje: wiosna-lato oraz jesień-zima).  Z pewnością jest to  najlepsza pora na otwarcie sklepu naszej marki – dodaje Dorota Tylek.
(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €