Szkolenie z pianą

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

SteamArt działa na Polskim rynku od ponad 5 lat. Pod logo franczyzodawcy działają zarówno mobilne myjnie parowe, których jest ok. 50, jak i punkty stacjonarne. Firma jest także dystrybutorem specjalistycznego sprzętu: odkurzaczy parowych, pianowych i ekstrakcyjnych. Franczyzobiorcy sieci pochodzą nie tylko z największych miast (Gdańsk, Gdynia, Poznań), ale także tych mniejszych – Jarocin (14 tys. mieszkańców) i Głubczyce (8 tys.). Partnerzy otrzymują wyłączność na terytorium zamieszkanym przez 30 tys. lub 50 tys. mieszkańców w przypadku mniej zamożnych regionów.

- Wśród franczyzobiorców pojawiają się zarówno przedsiębiorcy, którzy chcą poszerzyć swoją dotychczasową działalność jak i młode osoby, które dopiero zaczynają przygodę z biznesem. Kwota inwestycji różni się w zależności od wybranej formy współpracy oraz ilości zakupionego sprzętu. Pomagamy partnerom uzyskać dofinansowanie z urzędów pracy. Mamy wysoką skuteczność – wszędzie tam, gdzie przedsiębiorca spełnia wymagania powiatowego urzędu pracy, otrzymuje wsparcie finansowe – zapewnia Błażej Napieralski, dyrektor handlowy SteamArt.

W pakiecie franczyzowym SteamArt znajdują się szkolenia teoretyczne i praktyczne, które trwa dwa dni. Tematyka szkoleń dopasowana jest do stażu i umiejętności franczyzobiorców. Poznają zagadnienia z zakresu obslugi klienta, technik sprzedaży oraz właściwego serwisu, który zapewniamy naszym klientom. Część praktyczna z kolei pozwala poznać nowości rynkowe, zastosowanie środków chemicznych oraz uczy wykonywania dodatkowych usług wykonywanych przez franczyzobiorców. Jest to o tyle ważne, że licencjobiorcy firmy zajmują się nie tylko myciem samochodów i całych flot, ale także praniem tapicerki, czyszczeniem elewacji i tynków oraz usuwaniem graffiti. SteamArt szacuje, że mycie samochodów stanowi ok. 60 proc. świadczonych usług.

- Rynek mobilnych myjni bardzo się zmienił w ciągu ostatnich kilku lat. Nie trzeba już klientom wyjaśniać czym jest mycie parowe. Coraz więcej właścicieli pojazdów nie korzysta z myjni stacjonarnych, ponieważ wolą, żeby to myjnia przyjechała do nich – twierdzi Błażej Napieralski.

Otwierane przez SteamArt myjnie stacjonarne powstają głównie na parkingach supermarketów i przy galeriach handlowych, bo tam po prostu znajduje się największa liczba potencjalnych klientów. Ostatnio powstała myjnia SteamArt na parkingu poznańskiej galerii Plaza, wkrótce też ruszy punk franczyzowy w Ełku – na parkingu CH Brama Mazur.
- W przypadku dużych obiektów, centrala negocjuje warunki współpracy, ponieważ w takich przypadkach potrzebny jest autorytet dużej i rozpoznawalnej sieci – dodaje dyrektor handlowy SteamArt.
(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €