Apteka w grze
Franczyzodawca aptek Dbam o Zdrowie postawił na niestandardowe szkolenia właścicieli aptek.
"Menedżer apteki" – tak nazywa się gra strategiczna, którą DOZ stworzył na potrzeby szkoleń dla partnerów i kierowników aptek. Skorzystało z niej dotychczas 300 menedżerów i właścicieli aptek. Jak w prawdziwym biznesie, wygrywa ta grupa, której apteka wypracuje największy zysk. Przeszkoleni franczyzobiorcy zwracają uwagę, że oprócz doskonalenia umiejętności zarządczych, gra kształtuje zdolność przewidywania skutków określonych decyzji
- Szkolenie pozwala spojrzeć na biznes apteczny z perspektywy pacjenta – zauważa Maciej Sitarek, właściciel apteki franczyzowej w Lidzbarku Welskim. – Odgrywane sytuacje wskazują na bardzo ważny czynnik, jakim jest wrażliwość cenowa pacjenta - można wypróbować, jaka będzie reakcja pacjenta na zmianę ceny.
W szkoleniach mieli okazję wziąć udział również menedżerowie mikrorynków, czyli przedstawiciele DOZ, którzy nadzorują funkcjonowanie aptek zrzeszonych w sieci Dbam o Zdrowie.
- Przygotowując ofertę szkoleniową staramy się zagwarantować naszym pracownikom i partnerom biznesowym dostęp do najlepszych i najbardziej efektywnych form warsztatowych. Cieszymy się, że nasza propozycja spotkała się z pozytywną reakcją uczestników, a „Menedżer Apteki” dostarcza przydatnej wiedzy - podsumowuje Rafał Obarzanek, dyrektor ds. sieci sprzedaży.
(kk)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...

