Jak budowano Chatę?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak informuje Detal dzisiaj, decyzja o przystąpieniu do sieci Chata Polska miała istotne znaczenie dla działalności poznańskich kupców. Jak sami mówią zyskali dobrą markę, dobre logo, fachowe zarządzanie i impuls do modernizacji. Do sieci Chata Polska weszli pod swoją własną nazwą – Mini-Max. Wkrótce po przystąpieniu stali się akcjonariuszami sieci, ludźmi współdecydującymi o jej kształcie i sposobie prowadzenia przez nią interesów.

Tadeusz Soiński mówi o swojej sieci - Udział w sieci nie odebrał nam samodzielności jako firmie. Nie jest tak, że właściciele czterech sklepów giną w masie 160 należących do Chaty, ulegają dyktatowi większości.

Każdy z czterech sklepów Mini-Max przynosi dochody. Dzięki formule sklepu osiedlowego i promocjom pozwalającym konkurować z dużymi marketami właściciele nie narzekają na brak klientów. W weekendy sklepy Mini-Maxa odwiedza 8000 tysięcy klientów dziennie. W sklepach tych zatrudnionych jest łącznie 150 osób, w tym 80 procent to pracownicy stali, mający za sobą minimum 3 letni staż w firmie.

Właściciele nie osiadają na laurach. W Poznaniu mamy do czynienia z z liczną i różnorodną konkurencją. Oprócz Auchana mamy do czynienia z Albertami, Jumbo, Lidlem, Hitem, świetną siecią Piotr i Paweł, której rozwiązania podpatrujemy. Wygrać można podnosząc jakość obsługi klienta i poprawiając wyposażenie sklepu.

Więcej: Detal Dzisiaj, 23 maja 2002
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €