Franczyza na tapecie

Spółka Proxta Design chce zbudować sieć franczyzową sklepów z tapetami pod marką Jess Das Haus.
Gdy cztery lata temu do łask trendów wnętrzarskich powróciły tapety ścienne, Andrzej Tokarz i Krystian Kowalik postanowili do prowadzonego od 2006 roku sklepu z wyposażeniem wnętrz pod marką Proxta Design wprowadzić również tapety. Jednak produktów z zakresu dekoracji ścian przybywało w bardzo szybkim tempie, a w sklepie brakowało miejsca na ich wyeksponowanie. Wówczas postanowili otworzyć nowy, niezależny punkt handlowy wyłącznie z tapetami. W 2012 roku w Nowym Sączu powstał pierwszy sklep Jess Das Haus.
– Do 2015 roku chcemy otworzyć 5-7 franczyzowych sklepów. Do tego czasu nie będziemy pobierać od franczyzobiorców opłat franczyzowych. Każdy kolejny nowo otwarty sklep będzie budował świadomość marki Jess Das Haus. Dla nas dodatkowo będzie stanowił kolejne miejsce zbytu naszych artykułów, bo jesteśmy również producentami fototapet, obrazów oraz dekoracji ściennych np. zegarów – mówi Krystian Kowalik, współwłaściciel Jess Das Haus. – Dlatego chcemy skupić się głównie na produkcji materiałów, a partnerom powierzyć rozwój sieci sprzedaży. Oni najlepiej znają swoje lokalne rynki – dodaje.
Potencjalny franczyzobiorca Jess Das Haus powinien dysponować 25-60 tys. zł. Kwota rośnie proporcjonalnie do powierzchni lokalu, którego optymalna wielkość to 50 m2. Przedstawiciele firmy twierdzą, że inwestycja w sklep powinna się zwrócić najpóźniej po upływie 14 miesięcy od jego otwarcia.
Franczyzodawca zapewnia, że wspiera franczyzobiorców przy wyborze lokalizacji na sklep, przekazuje projekt jego wyposażenia, program do zarządzania sprzedażą i realizacją zamówień oraz zapewnia szkolenia personelu. (smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej