Standardy kontrolowane
Wszystkie sklepy co najmniej raz w miesiącu odwiedza tajemniczy klient - o audycie opowiada Joanna Bytner, dyrektor marketingu Chaty Polskiej.
Jak często odbywają się kontrole w sklepach Chaty Polskiej?
Audyt sklepu odbywa się przy każdej wizycie naszego kierownika regionu i opiekuna sklepu, czyli raz w tygodniu. Dodatkowo wszystkie sklepy co najmniej raz w miesiącu odwiedza tajemniczy klient.
Na czym polega kontrola? Które elementy prowadzenia biznesu są sprawdzane?
Audyt wewnętrzny polega na sprawdzeniu wszystkich standardów sieci: sposobu ekspozycji towarów świeżych, promocji, obsługi klientów. Oceniane są także działania sklepu – sprzedaż, marża, stan towarowy, dostępność produktów, badanie oznaczeń cenowych. Kontrola tajemniczego klienta skupia się na standardach ekspozycji, jakości i dostępności towarów. Badamy poziom obsługi sklepu zarówno przy działach świeżych jak i przy kasach. Oceniamy czystość sklepów, dostępność promocji i towarów szybko rotujących.
Czy partnerzy są w jakikolwiek sposób uprzedzani przed planowanym audytem?
Partnerzy wiedzą, ze wizyta naszego opiekuna odbywa się raz w tygodniu. Termin ten jest zazwyczaj stały. O terminie tajemniczego klienta nie informujemy. Wszyscy wiedzą, ze odbywa się on raz w miesiącu.
Czy właściciele sklepów Chaty Polskiej otrzymują do wglądu wyniki?
Tak, wyniki przesyłane są do naszych partnerów mailem oraz prezentowane na platformie komunikacyjnej. Każdy sklep może porównać się do regionu, w którym się znajduje i do wyników całej sieci.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


