Setna agencja CUK

Mimo że w powiecie chojnickim działa 25 pośredników ubezpieczeniowych, franczyzobiorczyni zdecydowała się na otwarcie własnej agencji.
W systemie franczyzowym multiagencji CUK Ubezpieczenia działa już 100 placówek. Setny punkt powstał 25 czerwca w Chojnicach.
- To dla nas ważny moment i potwierdzenie, że decyzja podjęta w 2008 roku, gdy w Koninie działalność rozpoczął nasz pierwszy punkt partnerski, była słuszna. Wówczas, mając już za sobą 7-letnie doświadczenie jako multiagencja, dostrzegliśmy niezagospodarowany potencjał biznesowy zwłaszcza w mniejszych miejscowościach i dzięki franczyzie zwróciliśmy się ku nim. W zamian za know-how nasi partnerzy dają nam dostęp do lokalnych społeczności - mówi Maciej Kuczwalski, dyrektor sprzedaży i członek zarządu multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Agencję CUK można otworzyć w miejscowości liczącej przynajmniej 10 tys. mieszkańców. Rozbudowany system szkoleń, informatyzacja oddziału i wsparcie marketingowe pozwalają przystąpić do systemu niezależnie od wcześniejszego doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Cały proces otwarcia oddziału zamyka się w dwóch miesiącach. Koszt uruchomienia placówki wynosi ok. 15 tys. złotych, jednak jej właściciel powinien liczyć się z koniecznością dofinansowania biznesu do 12 miesięcy od momentu rozpoczęcia sprzedaży. Po tym czasie spodziewany jest zwrot z inwestycji.
- Naszych partnerów franczyzowych dobieramy przede wszystkim pod kątem znajomości otoczenia i w oparciu o analizę konkurencji. Zaletą jest dla nas również posiadanie własnego lokalu w centrum miasta, ale jesteśmy oczywiście skłonni wesprzeć franczyzobiorcę w poszukiwaniach odpowiedniego miejsca – tłumaczy Monika Grabowska, dyrektor Działu Rozwoju Sieci Zewnętrznej.
Właściciel nowo otwartego punktu, Magdalena Jutrzenka-Trzebiatowska, może pochwalić się bogatym doświadczeniem sprzedażowym. Przez ostatnie 6 lat związana była z koncernem Unilever, producentem i dystrybutorem takich marek jak Rama, Knorr, Lipton, Cif, Domestos, Dove. Miała również krótki epizod w branży farmaceutycznej jako reprezentant handlowy.
- Lokal, w którym prowadzę biznes jest wynajmowany. Zatrudniam jednego pracownika. Uruchomienie placówki sfinansowałam z własnych środków. Z moich obserwacji i przeprowadzonego researchu wynika, że Polski rynek ubezpieczeń jest bardzo perspektywiczny. Przyrost klasy średniej powoduje, że coraz więcej osób może pozwolić sobie na zakup wartościowych dóbr materialnych, które z kolei stają się przedmiotem ubezpieczenia. Na rynku dostępna jest bardzo szeroka gama produktów ubezpieczeniowych różnych towarzystw. Multiagencja oferująca polisy 30 towarzystw w jednym miejscu, to dobry sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy – mówi franczyzobiorczyni.
Na terenie Chojnic i powiatu funkcjonuje około 25 agencji pośredniczących w sprzedaży ubezpieczeń, w tym oddział największego krajowego ubezpieczyciela – PZU. Nie można również zapominać o usługach Poczty Polskiej w tym zakresie. W większości są to jednak małe działalności jednoosobowe, które oferują polisy 2-3 towarzystw, a wyboru tej najlepszej dokonują na podstawie samodzielnej analizy.
- Zakres oferty CUK, od podstawowego ubezpieczenia OC i AC pojazdu, przez ubezpieczenia podróżne, rolne, aż po skomplikowane ubezpieczenia dla biznesu i na życie, stanowi ewenement na naszym chojnickim rynku, z czym wiążę duże nadzieje. Cel, jaki sobie postawiłam, to przede wszystkim zdobycie zaufania klientów i wypracowanie jak najlepszej pozycji na trudnym i nasyconym ubezpieczeniami rynku w Chojnicach – dodaje przedsiębiorca.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej