Małpka i Merlin nakręcają się
Właściciel Małpki Express i Merlin.pl kusi klientów akcjami promocyjnymi, dzięki czemu rosną obroty w obu sklepach.
- Od otwarcia pierwszego sklepu Małpka Express w Szczecinie–Warzymicach minęły już ponad dwa lata. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że udało nam się stworzyć sieć, która w krótkim czasie zdobyła silną pozycję na rynku convenience – mówi Maciej Szturemski, prezes zarządu spółki Małpka. - Staramy się wciąż uzupełniać ofertę sieci i reagować na trendy pojawiające się na rynku. Jesteśmy otwarci na zapotrzebowanie klientów, uwzględniamy ich sugestie oraz opinie dotyczące oferowanych przez nas usług. Dlatego cały czas testujemy nowe rozwiązania i rozwijamy asortyment dostępny w naszych placówkach. W ostatnim czasie w Małpkach Express wprowadziliśmy regały z ofertą świeżych owoców i warzyw. W ramach współpracy z Merlin.pl ofertę naszych sklepów wzbogaciła się też o książki i multimedia dostępne w niektórych lokalizacjach.
W ciągu ponad dwóch lat pod logo Małpka Express powstało 260 sklepów, a do końca roku ma ich być 430. Klienci mogą wybierać spośród asortymentu liczącego 2,5 tys. indeksów produktowych. Od listopada 2013 r. ogólnopolska sieć sklepów convenience zaczęła wprowadzać usługę darmowego odbioru przesyłek zamówionych na stronie sklepu internetowego Merlin.pl. Działania te były wynikiem dołączenia obu spółek do Grupy Handlowej Czerwona Torebka. Dzięki temu klienci mogą korzystać z rabatów nakręcając obroty każdego z podmiotów - Małpki Express i Merlin.pl. Kupujący otrzymują rabat na różne produkty w ramach sklepu internetowego Merlin.pl. Kody promocyjne do wpisania na stronie sklepu internetowego dostępne są na rewersie paragonów fiskalnych otrzymanych w sklepach Małpka Express.
- Współpraca z Merlin.pl stwarza nam dodatkowe możliwości w zakresie rozwijania koncepcji sklepu i wzbogacenia oferty Małpki Express. Rynek handlowy cały czas ewoluuje za sprawą Internetu. Coraz więcej sieci dostrzega szanse na budowanie przewagi właśnie dzięki e-commerce. Wiele z nich stopniowo wchodzi w ten rynek, tworząc pewne rozwiązania od podstaw. Naszą przewagą jest obecność stałego partnera o ugruntowanej pozycji rynkowej. Współpraca z Merlin.pl stwarza możliwości generowania kolejnych synergii – od wspólnych akcji promocyjnych po rozszerzanie asortymentu placówek - podkreśla Przemysław Mroczek, dyrektor Departamentu Marketingu spółki Małpka.
Sklepy Małpka Express prowadzone są na zasadach systemu partnerskiego. Przedsiębiorca prowadzący sklep zobowiązany jest jedynie do zakupu kasy fiskalnej oraz pokrycia kosztów związanych z otrzymaniem pozwolenia na sprzedaż alkoholu. W zamian dostaje od firmy wyposażoną placówkę handlową, profesjonalne wsparcie techniczne i marketingowe oraz gwarantowane miesięczne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami motywacyjnymi. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


