Fortuna ziemniakiem się toczy

Właścicielki bistro Groole, serwującego pieczone ziemniaki z nadzieniem, rozpoczynają poszukiwania franczyzobiorców.
Groole to bistro serwujące pieczone ziemniaki podawane z różnymi nadzieniami: mięsnymi, wegetariańskimi, wegańskimi, bezglutenowymi.
– Większości z nas ziemniak kojarzy się z dodatkiem do schabowego i kapusty. Natomiast ziemniaki serwowane w naszym lokalu bardziej przypominają ziemniaka pieczonego z ogniska. Ziemniaki podawane z różnymi nadzieniami to popularne danie fastfoodowe w wielu krajach. Postanowiłyśmy spróbować zaszczepić ten pomysł na polskim, a właściwie warszawskim gruncie – mówi Anna Nillson, współwłaścicielka bistro Groole. – Otwierając Groole chciałyśmy stworzyć miejsce autentyczne, z prostym i zarazem wartościowym jedzeniem, innowacyjnym, a jednocześnie zakorzenionym w polskiej tradycji kulinarnej – dodaje Agata Dubas, druga współwłaścicielka.
Na razie działa tylko jeden lokal pod logo Groole, który znajduje się w stolicy.
– Po trzech latach od otwarcia bistro zaczęło funkcjonować bez konieczności naszego nieustannego nadzoru. To zasługa wprowadzonych standardów i zaangażowania sprawdzonej ekipy pracowniczej. Uważamy, że bistro z pieczonymi ziemniakami mogłoby działać z powodzeniem w wielu miastach Polski. Dlatego postanowiłyśmy podzielić się z innymi przedsiębiorcami naszym pomysłem na biznes i zdobytym doświadczeniem – planuje Agata Dubas.
Właścicielki myślą o otwarciu kolejnego lokalu, ale najwcześniej za dwa lata. Na razie chcą się skupić na rozwoju sieci poprzez franczyzę. Zapewniają, że będą wspierać swoich franczyzobiorców na każdym etapie współpracy - począwszy od doradztwa w zakresie wyboru lokalizacji na bistro, uzyskaniu pozwoleń, rekrutacji personelu, aż po organizację szkoleń z zakresu menu i obsługi urządzeń gastronomicznych.
Szacowana kwota inwestycji w bistro Groole to 50-90 tys. zł. Obejmuje ona koszty remontowe, konserwatorskie, wyposażenie i urządzenie lokalu. Przyszły właściciel musi jednak to tej kwoty doliczyć jeszcze 10 tys. opłaty licencyjnej oraz wysokość czynszu, który będzie musiał płacić za lokal w trakcie trwania remontu aż do momentu, gdy biznes nie zacznie na siebie zarabiać. Optymalna powierzchnia lokalu na bistro to 40-80 m2. O szczegółowych warunkach jakie musi spełnić lokal przeczytasz w artykule „Lokal na bistro” na portalu LokalnaBiznes.pl. W trakcie trwania współpracy franczyzobiorca Groole będzie zobowiązany do uiszczania raz w miesiącu opłaty bieżącej w wysokości 2 tys. zł oraz 200 zł opłaty marketingowej. Właścicielki zwrot z inwestycji w Groole szacują na 7-10 miesięcy. (smoli)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...