Tajemniczy klient zamawia frytki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

McDonald’s posiada w Polsce 338 restauracji, z czego 207 prowadzą franczyzobiorcy. Współpraca z tak dużą organizacją franczyzową wymaga od centrali szczególnej dbałości o standardy w każdym z lokali. Chodzi przede wszystkim o działanie zgodne z podstawami biznesu McDonald’s: o szybkość i kulturę obsługi oraz o jakość serwowanych produktów. W tym celu franczyzodawca dwa razy w miesiącu przeprowadza audyt w restauracjach licencyjnych. Powszechnie wykorzystywanym sposobem weryfikacji jest instytucja tajemniczego klienta. Tajemniczy klient w trakcie składania zamówienia zwraca uwagę na zachowanie pracownika – czy w prawidłowy sposób doradza przy zakupie, czy potrafi profesjonalnie przekazać klientowi informację pomocną przy wyborze dań z menu. 

- Nie możemy sobie pozwolić na uchybienia w którejkolwiek z naszych restauracji, bo rzuca to cień na całą sieć. Klienci są przyzwyczajeni do takich samych wysokich standardów w każdym lokalu McDonald’s. Jeśli audyt placówki przebiegnie pomyślnie, wówczas pracownicy mogą liczyć na premie finansowe. Jeśli zaś odnotujemy jakieś braki, nie ma kar, a jedynie sugestia poprawy konkretnych elementów obsługi – mówi Monika Dąbrowska, menedżer ds. franczyzy McDonald's Polska.

W ostatnim tygodniu czerwca ruszyła budowa trzech nowych lokali: w Kolbuszowej, Sierpcu i Słubicach. Będą to restauracje z linią McDrive. Każda z nich będzie posiadała linię McDrive przeznaczoną dla gości podróżujących samochodami osobowymi. Na zewnątrz powstaną zjeżdżalnie, które umilą czas najmłodszym. McDonald’s Polska planuje otworzyć restauracje w wymienionych miejscowościach na przełomie października i listopada.
(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €