Gastronomia goni lato

Franczyzodawcy spieszyli się z otwarciami restauracji jeszcze w sezonie letnim. Udało się w Krakowie i Białymstoku.
Wiele sieci gastronomicznych w swoich planach dotyczących otwarć restauracji uwzględnia fakt, że latem Polacy są bardziej skłonni do jedzenia na mieście. Sprzyja pogoda oraz sezon urlopowy. Uruchomienie lokalu w okresie wakacji w miejscowości turystycznej może przyspieszyć zwrot z inwestycji. Tym bardziej, że dzięki ogródkowi restauracja jest w stanie przyjąć więcej gości. Bobby Burgera zarabia głównie na młodzieży, dlatego sieciowe lokale otwarte są do późnych godzin nocnych, kiedy nocne kluby powoli pustoszeją, a imprezowicze chętnie coś przegryzą w drodze do domu. Bobby Burger serwujący hamburgery, znany do niedawna tylko w Warszawie, w krótkim czasie otworzył dwa bary w Krakowie.
- Naszą ambicją nie jest konkurowanie z kebabami czy innymi barami typu fast food. Oferujemy zupełnie inny produkt. Dbamy o klimat miejsca, różnorodność smaku, dostępność i atrakcyjną ceną za wartościowy produkt - mówi Stanisław Bontemps, współwłaściciel Bobby Burgera.
Grupa Gastromall, właściciel sieci restauracji z jedzeniem na wagę Olimp, intensywnie rozwija swój nowy koncept gastronomiczny Companeros. W ciągu 5 miesięcy otwarto trzy lokale z daniami kuchni meksykańskiej - tacos, burrito, quesadillas, wrapami. W pierwszy dzień wakacji ruszyła franczyzowa restauracja w Krakowie, w sąsiedztwie Rynku Głównego.
- Restauracje Companeros działają także w pasażu nowego Dworca Głównego PKP w Krakowie oraz w Galerii Korona w Kielcach. W ostatnich tygodniach menu rozszerzono o burrito w wersji śniadaniowej; z jajecznicą, bekonem i pikantną papryką. Jesienią br. planowane jest otwarcie kolejnej restauracji - tym razem w budowanym centrum biurowym Orange Office w Krakowie - zapowiada Izabela Domaradzka, koordynator projektów, Grupa Gastromall
Z kolei Sphinx uruchomił na parterze białostockiej galerii Alfa lokal na powierzchni 200 m2 z 90 miejscami siedzącymi. Lokalizacja w centrum handlowym gwarantuje równomierny dopływ klientów przez cały rok. Najnowsza restauracja Sphinx jest miejscem przyjaznym rodzinom z dziećmi. Z myślą o najmłodszych przygotowano korner zaopatrzony w zabawki dla dzieci w różnym wieku.
- Jestem przekonana, że nasza restauracja będzie przyciągała do centrum Alfa mieszkańców miasta i okolic. Jest to miejsce doskonale przystosowane do potrzeb rodzin z dziećmi. Zapewniamy bowiem nie tylko dedykowane dzieciom menu, ale również atrakcyjnie urządzoną strefę zabaw. Poza tym nasz lokal jest dogodnym miejscem zarówno na wspólne posiłki ze znajomymi, jak i odpoczynek między zakupami - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...