Hojny franczyzodawca

Play Optico pokryje koszty wynajmu biura swoich partnerów.
W 2008 roku na polskim rynku telefonii komórkowej pojawiła się firma Play. W tym samym czasie powstało Optico – sieć doradztwa handlowego i sprzedaży produktów Play. Jednym z partnerów handlowych Optico jest Piotr Biernacki, który w ciągu sześciu lat zbudował sieć doradców na terenie całej Polski.
- Obecnie w całym kraju działa ok. 50 doradców, zarówno w większych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Doradcy najczęściej pracują na własną rękę, samodzielnie budują bazę klientów, mogą też rozwijać własną sieć sprzedaży – mówi Piotr Biernacki.
Praca w Play Optico polega na doradzaniu klientom w kwestii wyboru usług telekomunikacyjnych, telefonów i różnych akcesoriów. Partnerzy ciągle poszukują nowych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. To branża podobna w wielu aspektach do pracy ubezpieczycieli czy przedstawicieli handlowych. Nie jest to jednak typowa franczyza, a raczej umowa typu „business to business” - od doradców nie pobiera się żadnych opłat, z wyjątkiem kaucji za aparaty i akcesoria telefoniczne.
Aby zostać partnerem Play Optico, doradcy muszą prowadzić własną działalność gospodarczą i mieć samochód, który umożliwi im docieranie do klientów. Posiadanie lokalu nie jest warunkiem koniecznym – wiele osób decyduje się na pracę w domu. Jeśli jednak w tej samej miejscowości zbierze się kilku franczyzobiorców chętnych do wspólnego działania, firma deklaruje, że nie tylko pomoże znaleźć im odpowiedni lokal, ale pokryje także koszty wynajmu.
- Oczywiście, nie może być to drogie pomieszczenie w galerii handlowej, ale taki lokal nie jest też doradcom potrzebny, bo ich praca nie zakłada obsługi klienta „z ulicy”. Możemy wynająć dla kilku partnerów wspólne biuro, jego lokalizacja i rozmiar to kwestie do negocjacji. Staramy się być elastyczni w tym zakresie – mówi Piotr Biernacki. (mt)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej