Małe miasta z perfumerią

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod szyldem Lola Points działają cztery perfumerie, jedną z nich od maja 2014 prowadzi pierwszy franczyzobiorca sieci. W sklepach Lola Points można znaleźć luksusowe kosmetyki i perfumy. Oprócz sieci placówek stacjonarnych i sklepu internetowego, firma prowadzi również sprzedaż hurtową. Właścicielka firmy chce trafić z nimi do mieszkańców małych miast, bo według niej ten rynek ciągle nie został spenetrowany przez duże sieci i jest na nim jeszcze przestrzeń do działania.

- Rynek perfum i kosmetyków bardzo dynamicznie się zmienia. Rewolucja internetowa jaka dokonała się w Polsce wpłynęła przede wszystkim na obniżkę cen kosmetyków i poszerzyła dostępną na rynku ofertę. Dało to też nowe możliwości klientom z mniejszych miast. Jednak mimo rozwoju technologicznego wielu z nich ciągle woli robić zakupy w tradycyjnych perfumeriach. W małych miastach liczących 20-60 tys. mieszkańców nie ma jeszcze wielkich koncernów drogeryjnych, które zdominowałyby rynek. Postanowiliśmy zająć to miejsce przed nimi – wyjaśnia Izabella Wolska, product menager drogerii Lola Points.

Firma przygotowała dwa modele współpracy - franczyza dedykowana jest przedsiębiorcom z mniejszych miast, zaś partnerstwo większym. Franczyzobiorca Lola Points powinien przygotować się na inwestycję w wysokości 10-25 tys. zł, na punkt partnerski trzeba przeznaczyć 2-10 tys. zł. Firma nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pomoc w wyborze lokalizacji (więcej przeczytasz na Lokalnabiznes.pl ), projektowaniu, wyposażeniu i prowadzeniu sklepu.
(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €