Bez magazynu i towaru, ale z zyskiem

Tak działa sklep internetowy w modelu dropshippingu. Worldseo poszukuje master i franczyzobiorców.
Franczyza Worldseo oparta jest na dropshippingu, który polega na metodzie zarządzania towarem na odległość. Może znajdować się on bezpośrednio u producenta lub hurtownika, skąd wysyłany jest bezpośrednio do klienta. Dzięki temu przedsiębiorca nie musi martwić się o własny magazyn, pakowanie produktów i zatrudnianie pracowników.
- Po zakupie klienta franczyzobiorca dzięki systemowi online przekazuje zamówienie, a następnie opłaca cenę hurtową produktu. Aktualnie współpracujemy z sześcioma magazynami w Hong Kongu, które zbierają z fabryk towar podzielony na 10 grup produktowych – wyjaśnia Daniel Burzawa, właściciel sieci franczyzowej Worldseo.
Worldseo posiada licencję master na Polskę, w ramach której prowadzi dwa sklepy internetowe, współpracuje również z sześcioma franczyzobiorcami z naszym kraju i jednym z Niemiec. W tym roku firma sprzedała licencję master na Irlandię. Partner prowadzący tam biznes ruszy z nim po załatwieniu formalności oraz przetłumaczeniu umowy i podręcznika operacyjnego. Zajmie się on sprzedażą asortymentu „dom, ogród i biuro”, na handel w pozostałych grupach produktowych będzie szukał w Irlandii franczyzobiorców. Zdaniem franczyzodawcy najlepszym wyborem dla osób myślących w perspektywie długoterminowej są kraje ze wschodniej Europy, w których dopiero rozwija się handel elektroniczny. Kraje zachodnie oferują możliwość większej sprzedaży niemal od razu, ale istnieje większe zagrożenie ze strony konkurencji.
- Sprzedaż odbywa się w sklepach internetowych oraz na serwisach aukcyjnych takich jak Allegro. Dostarczamy franczyzobiorcy profesjonalne oprogramowanie do prowadzenia e-sklepu oraz pomagamy w utrzymaniu go na serwerze. Mile widziane u naszych przyszłych partnerów jest doświadczenie w handlu elektronicznym. Oczekujemy doskonałej znajomości obsługi komputera i internetu, w czym pomocne jest wykształcenie informatyczne. Niemniej jednak w centrali organizujemy 2-3 dniowe szkolenie dotyczące instalacji sklepu internetowego, wprowadzania nowych produktów, obsługi reklamacji oraz działań reklamowych, takich jak pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach – wylicza Daniel Burzawa.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej