Rodzina Wosiów dzieli się władzą
Piotr i Paweł zyskał nowego wiceprezesa. Marcin Ratajczak będzie tworzył strategię handlową.
Do tej pory w skład zarządu Piotra i Pawła wchodzili m.in. prezes Piotr Woś i wiceprezes Paweł Woś, a mama braci - Eleonora Woś jest członkiem rady nadzorczej. Dzisiaj spółka poinformowała o powiększeniu zarządu o nowego wiceprezesa. Został nim Marcin Ratajczak, który objął także funkcję dyrektora handlowego. Menedżer jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale handlu i marketingu oraz MBA przy Wielkopolskiej Szkole Biznesu. Nowy wiceprezes posiada wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i dystrybucją w firmach takich jak: Unilever, Sarantis, Raisio Polska oraz Chata Polska. Ostatnie lata Marcin Ratajczak spędził w Imperial Tobacco Polska na stanowisku dyrektora sprzedaży i prokurenta firmy.
W sieci Piotr i Paweł Marcin Ratajczak odpowiedzialny będzie za tworzenie i realizację strategii handlowej oraz umacnianie negocjacyjne pozycji supermarketów w ramach Grupy Handlowej PL Plus. Grupa Handlowa powstała z inicjatywy Piotr i Pawła oraz spółki Bać-Pol, która zaopatruje m.in. sklepy Spar. PL Plus rozwija swój koncept marki ekonomicznej "Lubię" w różnych kategoriach produktowych. Marka obejmuje już ponad 100 indeksów asortymentowych.
- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Na bazie tej nowej marki, chcemy pokazać, że razem można sięgać po sukcesy nieosiągalne dla każdego oddzielnie i tworzyć wartość dodaną bardzo pożądaną przez naszych klientów - mówił Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.
Marcin Ratajczak nie od dziś zajmuje czołowe stanowiska w wielkopolskich sieciach spożywczych. Dekadę temu w pochodzącej z Poznania Chacie Polskiej piastował stanowisko dyrektora generalnego. W udzielonym w tedy wywiadzie w magazynie Nasz Kolporter mocny nacisk kładł na rozwój franczyzy.
- Franchising okazuje się jedną z najefektywniejszych form rozwoju własnej działalności gospodarczej. Franczyzobiorca korzysta ze znanej już marki nie rezygnując jednocześnie z niezależności jako przedsiębiorca. W Chacie Polskiej kupcy mają duży wpływ na zarządzanie siecią. To właściciele sklepów pozostają najbliżej klienta i wiedzą najwięcej o jego preferencjach zakupowych - wypowiadał się na łamach miesięcznika.
Również Piotr i Paweł otwiera coraz więcej supermarketów na licencji. W czerwcu franczyzobiorcy sieci otworzyli dwa sklepy - w Wejherowie i Żorach. Oznacza to, że pod logo firmy działa już 107 sklepów
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


