Ze stolicy do Poznania
Formy Kolory uruchomi trzecią pracownię twórczą. Lokal w Starym Browarze czeka na franczyzobiorcę.
Pracownie Formy Kolory podzielone są na kilka działów kreatywnych, w których znajdują się półprodukty do tworzenia rękodzieła, m.in. parafina i dekory do produkcji świec, kostki mydlane do mydełek, filc, koraliki i inne ozdoby do wykonania biżuterii. Ponadto cała paleta farb podszkliwnych, surowa ceramika czy jadalne półfabrykaty oraz podkłady do zdobienia tortów. Klienci otrzymują wszystkie niezbędne składniki i sami zdobią swoje „dzieła”. Nie płacą za czas spędzony w pracowni, ale za materiały, z których korzystali.
Pierwszy własny punkt działa od kwietnia 2012 roku w centrum Warszawy, w czerwcu br. ruszyła placówka franczyzowa na warszawskim Ursynowie. Trzecia pracownia może ruszyć w poznańskim Starym Browarze - pod warunkiem, że znajdzie się chętny franczyzobiorca.
- Jesteśmy już po wstępnych rozmowach i wynegocjowaliśmy bardzo atrakcyjne warunki wynajmu – mówi Iwona Wojtas, właścicielka marki Formy Kolory. – W obiekcie brakuje miejsc dedykowanych dzieciom, a profil naszej działalności doskonale wpisuje się w ofertę centrum. Szukamy osoby zainteresowanej współpracą pod naszą marką.
Dobre warunki lokalizacyjne (więcej przeczytasz na Lokalnabiznes.pl) nie są jedyną formą wsparcia dla przyszłego partnera Form Kolorów. Franczyzodawca zapewnia w ramach współpracy m.in. szkolenia, pomoc w projektowaniu, wyposażeniu i prowadzeniu pracowni. Przewidywana suma inwestycji w pracownię wynosi średnio 250 tys. zł (kwota zawiera opłatę franczyzową, adaptację lokalu, wyposażenie lokalu, zatowarowanie, kapitał obrotowy).
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


