Samodzielnie, ale z biurem podróży

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ponad 76 proc. Polaków organizuje samodzielnie wyjazdy zagraniczne. To o 12 punktów procentowych więcej niż jeszcze 3 lata temu – wynika z badania Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Jedną z przyczyn jest coraz większa liczba połączeń tanich linii lotniczych. Mogłoby to sugerować, że tracą na tym biura podróży, ale nie musi to być prawdą.
- Biura podróży, oprócz wyjazdów z przelotem czarterowym i rejsowym oraz wycieczek autokarowych, oferują wyjazdy z dojazdem własnym. Oferta tanich linii lotniczych to produkt komplementarny dla tych ostatnich. Dodatkowo część wyjazdów pakietowych budowana jest w oparciu o połączenia tanich linii lotniczych, tym samym powiększenie się siatki połączeń tych przewoźników powoduje zwiększenie oferty i obniżenie cen – twierdzi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR sieci biur podróży Wakacje.pl. - Rosnąca liczba Polaków organizujących wyjazdy wakacyjne samodzielnie nie ma negatywnego wpływu na ruch w biurach podróży. Spółka Enovatis, właściciel marki Wakacje.pl, odnotowuje wzrost sprzedaży na poziomie ok. 30 proc. w porównaniu rok do roku. Spektakularne wzrosty zauważamy na produkcie egzotycznym, osiągają poziom nawet 180 proc.

Pod logo Wakacje.pl działa obecnie 65 stacjonarnych salonów sprzedaży. Ostatnie otwarcia biur miały miejsce w Elblągu, na warszawskim Ursusie, w Podkowie Leśnej i Gdańsku Osowej. Wkrótce ruszy salon we Włocławku. Wakacje.pl, oprócz wycieczek zorganizowanych, prowadzi także sprzedaż biletów lotniczych w ramach portalu Lecimy.pl, na którym dostępne są bilety tanich linii lotniczych. Klient, który wykupi wycieczkę z dojazdem własnym, na Wakacje.pl może dokupić przelot.

Franczyzobiorcy zarabiają także na sprzedaży ubezpieczeń. - Samodzielna organizacja wyjazdu zagranicznego niesie ze sobą poważną konsekwencję: od pierwszych do ostatnich chwil podróży sami jesteśmy odpowiedzialni za skutki wszystkiego, co się w tym czasie wydarzy. Oczywiście planując wyjazd myślimy przede wszystkim o atrakcjach, które chcemy zobaczyć, ale nie zapominajmy, że najważniejszą kwestią jest nasze bezpieczeństwo. W zależności od wybranej destynacji sytuacja polityczna kraju, jego zaawansowanie społeczno-ekonomiczne sprawiają, że bezpieczeństwo na ulicach czy powszechny dostęp do usług medycznych mogą być bardzo różne – mówi Mariusz Górski, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zagranicznych w Grupie Ubezpieczeniowej Europa.

Wszystkie wyjazdy organizowane przez touroperatorów posiadają podstawowe ubezpieczenie zdrowotne, które obejmuje koszty leczenia, koszty następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenia bagażu. - Jeśli jednak osoba, która kupiła wycieczkę w innym biurze podróży lub wyjeżdża na własną rękę, może nabyć ubezpieczenie w Wakacje.pl kontaktując się z konsultantem telefonicznie, wysłać zapytanie mailowo lub bezpośrednio w salonie sprzedaży Wakacje.pl – dodaje Klaudyna Mortka.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €