Najlepsi zwiększają zasięg
Sprzedawcy karmy dla zwierząt mogą rozszerzać obszar, na którym prowadzą działalność - mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.
Na jakim etapie znajduje się rozbudowa sieci Husse w Polsce?
Sieć liczy w naszym kraju 45 partnerów, a docelowo będzie ich 50-60. Ostateczna liczba zależy od wyłączności terytorialnej posiadanej przez dotychczasowych licencjobiorców. Dążymy do wzmacniania naszych najlepszych franczyzobiorców. Często zdarza się, że osoba która z sukcesem prowadzi biznes, rozszerza obszar działania na kolejny teren. Przykładem takich sytuacji mogą być partnerzy z Bydgoszczy, Gdańska, Bielsko-Białej czy Szczecina, którzy sukcesywnie zwiększają obszar prowadzenia sprzedaży
Jakie działania reklamowe wspierają sprzedaż partnerów?
W ostatnich kilkunastu miesiącach firma prowadziła w centrach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych kampanię promocyjną. Akcja pod hasłem „Miesiąc zdrowego żywienia” miała na celu pokazanie właścicielom pupili na specjalnych stoiskach jak należy karmić psy i koty.
Czy polski rynek sprzedaży karmy dla zwierząt podąża za europejskimi trendami?
Rynek karmy dla zwierząt domowych notuje w Polsce dynamiczne wzrosty. Na razie 85 proc. psów ciągle jest karmione resztkami z obiadu. Dla porównania w Niemczech i Wielkiej Brytanii prawie 70 proc. czworonogów odżywiana jest gotowymi karmami. Klienci są coraz bardziej wyedukowani w kwestii żywienia zwierząt, zaczynają rozumieć, że to, co jest zdrowe dla człowieka, niekoniecznie jest zdrowe dla psa czy kota.
Jakie są wymagania Husse od potencjalnych franczyzobiorców?
Zainteresowani poprowadzeniem biznesu pod logo Husse powinni być kontaktowi, ponieważ nawiązują bezpośrednie relacje z klientami. Ważne jest oczywiście zamiłowanie do czworonogów. Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować kwotą 40-50 tys. zł, która pokrywa koszty licencji, zatowarowania i niezbędny kapitał obrotowy. Przedsiębiorca powinien także zainwestować w samochód, którym dowiezie towar do klienta oraz magazyn do przechowywania karm, np. garaż.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


