Lokalna strategia
Chata Polska stawia na współpracę z lokalnymi producentami oraz inwestuje w markę własną.
Chata Polska działa w sześciu województwach zachodniej Polski (wielkopolskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie, dolnośląskie, zachodnio-pomorskie i łódzkie), w których poszukuje partnerów. Pod koniec roku pod szyldem Chaty Polskiej ma działać ponad 200 sklepów. Centrala stara się skutecznie walczyć z konkurencją delikatesów.
- Ciągle wzmacnia się pozycja dyskontów, których ekspansja kieruje się w stronę coraz mniejszych miast. Dyskonty ewoluowały od formy magazynowej z produktami na paletach do rangi przyjaznego i schludnego supermarketu, który powoli staje się osiedlowym sklepem „pierwszego kontaktu”. Ponadto sieci handlowe inwestują w marketing marek własnych. Dążą one do zajęcia w świadomości klienta pozycji zarezerwowanej do tej pory dla marek producentów. Nowa strategii Chaty Polskiej pokazuje, że podążamy za trendami konsumenckimi - mówi Helena Rumińska, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju.
- Motto naszej strategi brzmi „Blisko, lokalnie, naturalnie”. Polega ona na promowaniu lokalnych producentów spożywczych, które zostały oznaczone specjalnym godłem gospodyni. Strategia wpisuje się w aktualne trendy rynkowe – klienci są coraz bardziej świadomi w trakcie zakupów: dbają o swoje zdrowie, sprawdzają składniki oraz weryfikują rzetelność producentów i dystrybutorów. W ramach współpracy z lokalnymi wytwórcami żywności w naszych sklepach można także kupić asortyment własnej marki Spiżarnia Chaty Polskiej –
Do sieci mogą przyłączyć się przyszli i obecni właściciele sklepów, które prowadzone są w formacie samoobsługowym na powierzchni minimum 100 m2. Klimatyzowany lokal z parkingiem powinien znajdować się w okolicy osiedla. Warto jednak zapoznać się z wymaganiami konkretnego samorządu, by placówka mogła uzyskać koncesję na sprzedaż alkoholu. Inwestycja w biznes zależy od powierzchni lokalu oraz od wyniki inwentaryzacji przeprowadzonej przez przedstawiciela franczyzodawcy, który ocenia koszty wdrożenia standardów Chaty Polskiej i zagospodarowania sali sprzedaży. Miesięczna opłata franczyzowa zależy od modelu współpracy i wynosi od 100 do 600 zł. W zamian franczyzobiorca ma do dyspozycji pomoc opiekuna sklepu oraz specjalisty ds. optymalizacji asortymentu, szkolenia z obsługi klienta i na poszczególnych stoiskach sklepu.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


