Lokalna strategia

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Chata Polska działa w sześciu województwach zachodniej Polski (wielkopolskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie, dolnośląskie, zachodnio-pomorskie i łódzkie), w których poszukuje partnerów. Pod koniec roku pod szyldem Chaty Polskiej ma działać ponad 200 sklepów. Centrala stara się skutecznie walczyć z konkurencją delikatesów.
- Ciągle wzmacnia się pozycja dyskontów, których ekspansja kieruje się w stronę coraz mniejszych miast. Dyskonty ewoluowały od formy magazynowej z produktami na paletach do rangi przyjaznego i schludnego supermarketu, który powoli staje się osiedlowym sklepem „pierwszego kontaktu”. Ponadto sieci handlowe inwestują w marketing marek własnych. Dążą one do zajęcia w świadomości klienta pozycji zarezerwowanej do tej pory dla marek producentów. Nowa strategii Chaty Polskiej pokazuje, że podążamy za trendami konsumenckimi - mówi Helena Rumińska, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju.

- Motto naszej strategi brzmi „Blisko, lokalnie, naturalnie”. Polega ona na promowaniu lokalnych producentów spożywczych, które zostały oznaczone specjalnym godłem gospodyni. Strategia wpisuje się w aktualne trendy rynkowe – klienci są coraz bardziej świadomi w trakcie zakupów: dbają o swoje zdrowie, sprawdzają składniki oraz weryfikują rzetelność producentów i dystrybutorów. W ramach współpracy z lokalnymi wytwórcami żywności w naszych sklepach można także kupić asortyment własnej marki Spiżarnia Chaty Polskiej

Do sieci mogą przyłączyć się przyszli i obecni właściciele sklepów, które prowadzone są w formacie samoobsługowym na powierzchni minimum 100 m2. Klimatyzowany lokal z parkingiem powinien znajdować się w okolicy osiedla. Warto jednak zapoznać się z wymaganiami konkretnego samorządu, by placówka mogła uzyskać koncesję na sprzedaż alkoholu. Inwestycja w biznes zależy od powierzchni lokalu oraz od wyniki inwentaryzacji przeprowadzonej przez przedstawiciela franczyzodawcy, który ocenia koszty wdrożenia standardów Chaty Polskiej i zagospodarowania sali sprzedaży. Miesięczna opłata franczyzowa zależy od modelu współpracy i wynosi od 100 do 600 zł. W zamian franczyzobiorca ma do dyspozycji pomoc opiekuna sklepu oraz specjalisty ds. optymalizacji asortymentu, szkolenia z obsługi klienta i na poszczególnych stoiskach sklepu.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €