Zyski z dodatkowych usług

Sklepy Małpka Express zarabiają coraz więcej na swoich strefach gastronomicznych, dlatego centrala poszerza ich ofertę.
2,5 tys. indeksów produktowych - takie jest zwykle zatowarowanie sklepów Małpka Express, dzięki czemu punkty działają w formacie convenience umożliwiającym klientom zrobienie najważniejszych zakupów w krótkim czasie. Sieć poszła jednak dalej, ponieważ jej placówki, dzięki wyodrębnionej strefie, stały się także fast foodami. Ich rosmąca popularność sprawiła, że centrala zdecydowała się wprowadzić sezonowe zestawy, w których znalazły się m.in. hot dogi, croissanty i napoje.
- Strefa Cafe jest jednym z najważniejszych wyróżników oferty naszych sklepów przyciągającym klientów do Małpki Express. Dlatego staramy się ją rozwijać. Już jakiś czas temu wprowadziliśmy do oferty zuppery (automaty z zupami) oraz automaty z kostkami lodu do napojów. Zestawy są kolejnym elementem, strategii stopniowego wzbogacania oferty naszych sklepów – mówi Przemysław Mroczek, dyrektor departamentu marketingu Małpka SA.
W ostatnim kwartale Małpka Express zdecydowanie przyspieszyła ekspansję otwierając swój sklep numer 300 w stolicy Wielkopolski. Miesięcznie powstaje 20-30 placówek. Najwięcej sklepów działa w województwie śląskim (63), zachodniopomorskim (43), wielkopolskim (40) oraz dolnośląskim (33), z czego większość funkcjonuje w największych miastach województw: Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu i Poznaniu.
- Dzięki szybkiej ekspansji i otwarciu 300 sklepów, Małpka Express staje się rozpoznawalna w całej Polsce końca grudnia uruchomimy ponad sto kolejnych sklepów na terenie całego kraju. System partnerski odgrywa dużą rolę w rozwoju naszej sieci. Oferujemy atrakcyjny system rozliczeń i gwarantowane wynagrodzenie. Dzięki temu wielu handlowców decyduje się nawiązać z nami współpracę. Ci, którzy posiadają już własne sklepy, mogą liczyć na dodatkowe wynagrodzenie w formie czynszu za wynajem powierzchni – informuje Maciej Szturemski, prezes zarządu spółki Małpka.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej