Array ( [article] => Array ( [pid] => 41815 [country] => pl [article_id] => 8695 [article_date] => 2014-08-16 [articletype_id] => 1 [article_title] => Tajemniczy klient kupi mydło [article_intro] => System informatyczny Mydlarni u Franciszka umożliwia prowadzenie kilka sklepów. Wkrótce centrala sprawdzi standardy obsługi klienta. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 3 [img_photo_description] => Produkty sprzedawane U Franciszka są niedostępne w innych sieciach handlowych. Część towarów jest sprowadzana m.in. z Włoch, Syrii czy Maroka i Mydlarnia jest ich jedynym importerem. Firma ma także swoje laboratorium we Francji i tam wytwarza unikalne produkty pod własną marką. [secret] => scrtk0f38facdc60964352b17fe1e11261213 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => kosmetyki, biżuteria, upominki [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => tajemniczy-klient-kupi-mydlo [article_title_striped] => Tajemniczy klient kupi mydło [dir] => article [article_text_photo] =>

Mydlarnia u Franciszka powstała 5 lat temu, a dziś ma już 105 punktów franczyzowych i 12 własnych. W lipcu ruszyły dwa sklepy z naturalnymi kosmetykami - w podkrakowskim Centrum Hanldowym Czyżyny i w Szczecinie, w kolejce czeka też wielkopolska miejscowość Trzcianka.
- To nasz trzeci sklep w Szczecinie i trzeci prowadzony przez tego samego franczyzobiorcę. Nie jest to wyjątek, mamy partnerów, którzy prowadzą po 4-5 placówek i to czasami w odległych od siebie miastach. Umożliwia im to nasz autorski system zarządzania dostawami – mówi Leszek Krzanowski, specjalista ds. rozwoju franczyzowego firmy.

Jego wdrożenie stało się konieczne, gdy firma zaczęła się rozrastać, a franczyzobiorcy poszerzali swoją działalność o kolejne placówki. Dzięki dotacjom unijnym stworzono program opracowany specjalnie na potrzeby Mydlarni. Dziś każdy właściciel sklepu ma indywidualne konto w systemie i może na bieżąco kontrolować stan zaopatrzenia i zamawiać towary, które przychodzą na drugi dzień.
- Dzięki temu nasi partnerzy mogą prowadzić po kilka punktów i zarządzać nimi zdalnie. Jedna z naszych franczyzobiorczyń ma sklepy w Radomiu, Kaliszu, Zamościu i Lublinie – wylicza Leszek Krzanowski. -  System jest bardzo dużym ułatwieniem dla multibiorów i przyspieszył rozwój firmy, zdarzały się miesiące, w których odnotowywaliśmy nawet po 4 otwarcia.

Chociaż nowe sklepy wciąż będą powstawać (do końca roku zaplanowano 20 otwarć), to Mydlarnia planuje wstrzymać się z dalszym rozwojem sieci i postawić na poprawę jakości. W tym celu franczyzodawca wprowadził badanie „tajemniczego klienta”, aby dowiedzieć się jak najwięcej o oczekiwaniach klientów i wrażeniach dottyczących standardów obsługi. Sprzedawcy i właściciele sklepów przechodzą też wiele szkoleń, m.in. z technik sprzedaży jak i zastosowania i składu kosmetyków.
- Sprzedajemy tylko kosmetyki naszej marki, niedostępne w innych miejscach, sprzedawca jest więc dla klienta ważnym źródłem informacji. Na czterodniowych szkoleniach przeznaczonych dla właścicieli firmy poznaje się wszystkie tajniki naturalnych preparatów, ich właściwości i zastosowanie – mówi Leszek Krzanowski.

Koszt przystąpienia do sieci franczyzowej Mydlarni to 40 tys. zł. W tej kwocie mieści się już cena urządzeń, kasy, wagi, aranżacji lokalu (firma pomaga też znaleźć wykonawców) i pierwszego zatowarowania. Licencja kosztuje symboliczną złótówkę, a miesięcznie firma pobiera opłatę w wysokości 200 zł za działania marketingowe (niezaleznie od tego, czy partner prowadzi 5 placówek, czy jedną) i za korzystanie z systemu  B2B (35 zł + 5 zł od następnego sklepu).
- Wspieramy też partnerów, któzy chcą otworzyć kolejne punkty - na zatowarowanie  następnego sklepu dajemy franczyzobiorcy 30-dniowy termin płatności. - mówi Leszek Krzanowski.
(mt)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 221 [author_pid] => 1048 [author_name] => Małgorzata Tomczak [authortype_id] => 1 [author_info] => autor zewnętrzny [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171897 [itemserver_id] => 41190 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 83a/bd5/autorka.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => malgorzata-tomczak ) ) [link] => /artykul/8695/tajemniczy-klient-kupi-mydlo/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71536 [country_item] => pl [description] => Produkty sprzedawane U Franciszka są niedostępne w innych sieciach handlowych. Część towarów jest sprowadzana m.in. z Włoch, Syrii czy Maroka i Mydlarnia jest ich jedynym importerem. Firma ma także swoje laboratorium we Francji i tam wytwarza unikalne produkty pod własną marką. [path] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 394 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 21049 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 78658 [country_item] => pl [description] => Produkty sprzedawane U Franciszka są niedostępne w innych sieciach handlowych. Część towarów jest sprowadzana m.in. z Włoch, Syrii czy Maroka i Mydlarnia jest ich jedynym importerem. Firma ma także swoje laboratorium we Francji i tam wytwarza unikalne produkty pod własną marką. [path] => b16/6ce/mydlarnia_u_franciszka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 28109 ) ) ) [og_image] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [article_date_formated] => 16.08.2014 [article_day] => Sobota [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71536 [country_item] => pl [description] => Produkty sprzedawane U Franciszka są niedostępne w innych sieciach handlowych. Część towarów jest sprowadzana m.in. z Włoch, Syrii czy Maroka i Mydlarnia jest ich jedynym importerem. Firma ma także swoje laboratorium we Francji i tam wytwarza unikalne produkty pod własną marką. [path] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 394 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 21049 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71536 [country_item] => pl [description] => Produkty sprzedawane U Franciszka są niedostępne w innych sieciach handlowych. Część towarów jest sprowadzana m.in. z Włoch, Syrii czy Maroka i Mydlarnia jest ich jedynym importerem. Firma ma także swoje laboratorium we Francji i tam wytwarza unikalne produkty pod własną marką. [path] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 394 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 21049 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )

Tajemniczy klient kupi mydło

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mydlarnia u Franciszka powstała 5 lat temu, a dziś ma już 105 punktów franczyzowych i 12 własnych. W lipcu ruszyły dwa sklepy z naturalnymi kosmetykami - w podkrakowskim Centrum Hanldowym Czyżyny i w Szczecinie, w kolejce czeka też wielkopolska miejscowość Trzcianka.
- To nasz trzeci sklep w Szczecinie i trzeci prowadzony przez tego samego franczyzobiorcę. Nie jest to wyjątek, mamy partnerów, którzy prowadzą po 4-5 placówek i to czasami w odległych od siebie miastach. Umożliwia im to nasz autorski system zarządzania dostawami – mówi Leszek Krzanowski, specjalista ds. rozwoju franczyzowego firmy.

Jego wdrożenie stało się konieczne, gdy firma zaczęła się rozrastać, a franczyzobiorcy poszerzali swoją działalność o kolejne placówki. Dzięki dotacjom unijnym stworzono program opracowany specjalnie na potrzeby Mydlarni. Dziś każdy właściciel sklepu ma indywidualne konto w systemie i może na bieżąco kontrolować stan zaopatrzenia i zamawiać towary, które przychodzą na drugi dzień.
- Dzięki temu nasi partnerzy mogą prowadzić po kilka punktów i zarządzać nimi zdalnie. Jedna z naszych franczyzobiorczyń ma sklepy w Radomiu, Kaliszu, Zamościu i Lublinie – wylicza Leszek Krzanowski. -  System jest bardzo dużym ułatwieniem dla multibiorów i przyspieszył rozwój firmy, zdarzały się miesiące, w których odnotowywaliśmy nawet po 4 otwarcia.

Chociaż nowe sklepy wciąż będą powstawać (do końca roku zaplanowano 20 otwarć), to Mydlarnia planuje wstrzymać się z dalszym rozwojem sieci i postawić na poprawę jakości. W tym celu franczyzodawca wprowadził badanie „tajemniczego klienta”, aby dowiedzieć się jak najwięcej o oczekiwaniach klientów i wrażeniach dottyczących standardów obsługi. Sprzedawcy i właściciele sklepów przechodzą też wiele szkoleń, m.in. z technik sprzedaży jak i zastosowania i składu kosmetyków.
- Sprzedajemy tylko kosmetyki naszej marki, niedostępne w innych miejscach, sprzedawca jest więc dla klienta ważnym źródłem informacji. Na czterodniowych szkoleniach przeznaczonych dla właścicieli firmy poznaje się wszystkie tajniki naturalnych preparatów, ich właściwości i zastosowanie – mówi Leszek Krzanowski.

Koszt przystąpienia do sieci franczyzowej Mydlarni to 40 tys. zł. W tej kwocie mieści się już cena urządzeń, kasy, wagi, aranżacji lokalu (firma pomaga też znaleźć wykonawców) i pierwszego zatowarowania. Licencja kosztuje symboliczną złótówkę, a miesięcznie firma pobiera opłatę w wysokości 200 zł za działania marketingowe (niezaleznie od tego, czy partner prowadzi 5 placówek, czy jedną) i za korzystanie z systemu  B2B (35 zł + 5 zł od następnego sklepu).
- Wspieramy też partnerów, któzy chcą otworzyć kolejne punkty - na zatowarowanie  następnego sklepu dajemy franczyzobiorcy 30-dniowy termin płatności. - mówi Leszek Krzanowski.
(mt)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €