Lunch w biurowcu

Pracownicy krakowskich korporacji wybrali jedzenie na wagę. Korzysta z tego franczyzodawca restauracji Olimp.
W przeciągu dwóch tygodni Grupa Gastromall, właściciel sieci restauracji z jedzeniem na wagę Olimp, uruchomiła dwa nowe lokale. Oba działają w Krakowie. Pierwszy z nich powstał w nowo otwartym centrum biurowym Orange Office Park w Krakowie na powierzchni 500 m2. Lokal jest podzielony na kilka stref: kawiarnianą, wypoczynkową oraz część ze stolikami w oszklonym atrium. Druga z restauracji znajduje się w biurowcu Alma Tower, głównej siedzibie spółek Alma oraz Grupy Onet.
Do tej pory franczyzodawca Olimp stawiał na lokale w centrach handlowych. W tym roku otworzył już 5 restauracji w następujących obiektach: CH Janki pod Warszawą, Wola Park w Warszawie, Atrium Lublin, Amber Kalisz, Ferio Konin. Teraz jednak coraz częściej wybiera biurowce, których pracownicy muszą gdzieś udać się na lunch. - Jeszcze w tym roku zainaugurują działalność restauracje Olimp w Enterprise Park oraz w Software Park Avia, kolejnych centrach biurowych Krakowa - mówi Izabela Domaradzka, koordynator projektów Grupy Gastromall.
Franczyzodawca posiada gotowe lokalizacje w centrach handlowych w Katowicach, Gliwicach, Częstochowie, Sosnowcu i Poznaniu.Firma doradz partnerom biznesowym w zakresie dotacji unijnych i chwali się, że wszystkie dotychczasowe wnioski otrzymały dotacje. Inwestycja w restaurację Olimp w kwocie ok. 200 tys. zł zwraca się po dwóch latach. Grupa Gastromall przekazuje projekt aranżacji lokalu, biznes plan, zestawienie niezbędnego w sprzętu gastronomicznego, projekt ulotek i ubioru dla personelu. Obowiązkowe szkolenie przechodzi personel nowo otwartego lokalu oraz jego menedżer.
- Realizujemy obecnie 4 projekty dofinansowane w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Krakowski Klaster Gastronomiczny to inicjatywa małopolskich przedsiębiorców z branży gastronomicznej, w której Grupa Gastromall jest liderem Klastra. Jego cel to przede wszystkim innowacje w zakresie tworzenia nowych produktów dla branży Horeca oraz cele edukacyjne - szkolenia, warsztaty kulinarne, certyfikacja produktów. Dzięki projektowi franczyzobiorcy uzyskają dostęp do produkowanych w centrali sosów, marynat, przypraw, staną się cześcią sieci dystrybucyjnej, którą obecnie tworzymy. W planach jest utworzenie specjalnej komórki doradczo-konsultacyjnej ułatwiajacej franczyzobiorcom przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej w konkursach nowej perspektywy finansowej 2014-2020 - dodaje Izabela Domaradzka.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...