Grupa Muszkieterów z napędem Renault

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zgodnie z nową strategią Grupy Muszkieterów firma planuje do 2020 roku uruchomić w Polsce 295 nowych supermarketów spożywczych Intermarché oraz 205 z branży dla domu i ogrodu - Bricomarché. Na początku kwietnia Muszkieterowie otworzyli w Krakowie 300. punkt sprzedaży w Polsce. W ciągu najbliższych pięciu lat Grupa zamierza zrealizować inwestycje w wysokości prawie 6 mld zł związane z zakupem terenów i budową sklepów. Nowe placówki obu sieci powstawać będą we wszystkich częściach kraju, a w szczególności w regionach, w których Grupa jest mniej obecna, tj. w centrum i na wschodzie Polski. Dzięki nowym punktom sprzedaży do 2020 r. Muszkieterowie planują zwiększyć zatrudnienie do ok. 33 tys. osób, w tym 25 tys. osób zatrudnionych będzie w ramach sieci Intermarché, a ponad 7 tys. przez sieć Bricomarché.

- Polski rynek jest kluczowy dla Grupy Muszkieterów, a strategia „Polska CAP 2020” stanowić będzie podstawę naszej działalności w kolejnych latach – podkreśla Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w naszym kraju. - Polska ma wciąż duży potencjał do rozwoju supermarketów spożywczych i sklepów typu „dom i ogród’. Jesteśmy obecnie największą siecią franczyzową na polskim rynku w tych dwóch kategoriach, niemniej jednak, zgodnie z naszą strategią, poprzez zwiększanie liczby punktów sprzedaży Intermarché i Bricomarché, zamierzamy w najbliższych latach nadal wzmacniać naszą pozycję szczególnie w zachodniej części kraju oraz prowadzić ekspansję w centralnych i wschodnich województwach.

Kolejne supermarkety spożywcze Intermarché powstaną m.in. w Toruniu, Łodzi, Gdańsku, a także w miejscowościach, w których Muszkieterowie nie posiadali do tej pory swoich placówek, w tym m.in. w Bukownie i Suchej Beskidzkiej. Z kolei supermarkety typu „dom i ogród” otwarte zostaną w Skierniewicach, Hrubieszowie oraz Starogardzie Gdańskim. W kolejnych miesiącach 2014 r. uruchomionych ma zostać również 9 przymarketowych stacji paliw Intermarché. Obecnie na polskim rynku funkcjonuje ich 47, co plasuje sieć na pozycji lidera tego segmentu rynku. Grupa posiada w Polsce również trzy centra logistyczne: w Poznaniu, w Sadach pod Poznaniem, a także w Mysłowicach. W pierwszej połowie 2015 r. siedziba centrali Grupy oraz wielkopolskie magazyny przeniesione zostaną do nowo powstającego nowoczesnego kompleksu biurowo-magazynowego o powierzchni ponad 73 tys. m2 oraz dwukondygnacyjnego biurowca o powierzchni 8,5 tys. m2, które zlokalizowane będą w Swadzimiu pod Poznaniem. Umowa zawarta przez Grupę Muszkieterów i firmę Goodman jest największą tego typu transakcją na rynku logistycznym w 2014 roku.

W 2013 r. obroty Grupy Muszkieterów w Polsce wyniosły 4,89 mld złotych. W tym samym czasie Grupa w całej Europie wygenerowała obroty na poziomie 39,9 mld euro. - Stały wzrost w ostatnich latach naszych obrotów, biorąc także pod uwagę wciąż odczuwalne skutki kryzysu gospodarczo-finansowego, potwierdza i umacnia naszą pozycję na polskim rynku marketów spożywczych oraz typu „dom i ogród”. Świadczy on ponadto o ciągłym potencjale rozwojowym naszych sieci w Polsce na najbliższe lata. Bardzo cieszy nas także fakt, że wyniki finansowe Grupy w Polsce prezentują się bardzo dobrze, a obroty wypracowane przez nas stanowią znaczącą część obrotów Muszkieterów w całej Europie – zaznacza Patrick Renault.
(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €