Bialcon solo i w towarzystwie
Polska marka odzieżowa współpracuje z właścicielami salonów multibrandowych oraz na wyłączność.
Grupa Bialcon jest producentem odzieży damskiej łączacym ofertę strojów eleganckich i casualowych. Firma powstała w 1995 roku w Białej Podlaskiej, gdzie obecnie znajduje się jej siedziba i zakład produkcyjny. Założycielką Bialcon jest Barbara Chwesiuk, z wykształcenia ekonomistka po warszawskiej SGH, dziś główna projektantka sieci.
- Gdy zaczynaliśmy przygodę z modą 20 lat temu byliśmy małym zakładem i celowaliśmy z produkcją głównie w punkty multibrandowe. Zatrudniliśmy kilka szwaczek, jeżdziliśmy po Polsce i sprzedawaliśmy towary różnym sklepom. Pierwszy salon pod własnym szyldem otworzyliśmy w 2000 roku, 6 lat później wprowadziliśmy franczyzę – mówi Jakub Chwesiuk, kierownik działu marketingu Bialcon.
Obecnie sieć liczy 3 sklepy własne, 40 franczyzowych i 20 działających w systemie partnerskim, czyli w sklepach multibrandowych, gdzie Bialcon jest marką wiodącą. Ubrania z logo firmy można też dostać w innych salonach multibrandowych. Najwięcej punktów pod szyldem Bialcon funkcjonuje na Mazowszu, w Wielkopolsce i na Dolnym Śląsku, Większosć z nich działa na ulicach handlowych, niektóre znajdują się w centrach handlowych, m.in. w katowickiej Silesii i lubelskim Olimpie. - Do tej pory preferowaliśmy lokalizacje „w mieście”, ale teraz kładziemy nacisk na centra handlowe. Dziś mamy 10 punktów w galeriach i chcemy podwoić tę liczbę – mówi Jakub Chwesiuk.
Więcej o wymaganiach lokalowych oraz wsparciu, jakiego Bialcon udziela swoim franczyzobiorcom przeczytasz na portalu lokalnabiznes.pl
Potencjalny franczyzobiorca Bialcon powinien posiadać lokal o powierzchni co najmniej 50 m2 w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. W kwocie 50 tys. zł zamyka się koszt aranżacji lokalu (obejmujący zakup kasy, mebli, oświetlenia, manekinów, ale koszty prac budowlanych już nie). W pakiecie franczyzowym znajduje się także oznakowanie salonu, materiały marketingowe i system komputerowy. Centrala nie pobiera opłat licencyjnych. Franczyzobiorca i jego pracownicy mogą skorzystać ze szkoleń organizowanych co 6 miesięcy. Warsztaty obejmują kwestie sprzedaży, obsługi klienta, visual merchandising i stylizacji.
(mt)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


