S’Canto Exclusive ubierze krakowianki
Austriacka marka specjalizująca się w eleganckiej modzie dla kobiet uruchamia swój pierwszy sklep franczyzowy w Polsce.
Do tej pory sieć obecna była w naszym kraju w punktach multibrandowych. Najnowszy placówka na licencji powstanie w krakowskim centrum handlowym Solvay Park.
- Pomogliśmy franczyzobiorcy dokonać wyboru lokalizacji. Obejrzeliśmy wszystkie punkty brane pod uwagę, przeanalizowaliśmy i wspólnie podjęliśmy decyzję, uwzględniając ceny najmu, koszt inwestycji jak również możliwości pozyskania klientów produktów S’Canto. Marka posiada w CH Solvay Park konkurencję, czyli sklepy z ubraniami ze średniej półki cenowej przeznaczonymi dla kobiet 30+. To bardzo dobrze, ponieważ oznacza to, że potencjalne klientki kupują w tej galerii. Zupełnie nie braliśmy pod uwagę obiektów, w których dominują tanie "sieciówki" – wyjaśnia Justyna Szczapińska – Kreuschner, współwłaścicielka S’Canto Poland.
Franczyzobiorcą S’Canto została firma Dekum Butik. Osoby, które ją prowadzą wcześniej były związane z branżą budowlaną. Obecny biznes będzie stanowił dywersyfikację ich dotychczasowych źródeł dochodu. Sklep ruszy we wrześniu.
- Po przedstawieniu projektu i wizualizacji sklepu, franczyzobiorcy przystąpili do realizacji inwestycji we własnym zakresie, ale pod naszym nadzorem. Po stronie S’Canto pozostaje zaopatrzenie placówki we wszelkie materiały reklamowe, łącznie z wydrukami wielkoformatowymi oraz dostarczenie kolekcji wraz z akcesoriami. Po stronie franczyzobiorcy leżą wszystkie kwestie techniczne: monitoring, nagłośnienie, oprogramowanie, kasa fiskalna, jak również dobór i zatrudnienie personelu. My zobowiązujemy się do przeszkolenia personelu – zapewnia Justyna Szczapińska – Kreuschner
Otwarcie sklepu w Krakowie zbiegnie się z wejściem do sprzedaży kolekcji jesień-zima. W ofercie znajdą się kostiumy, sukienki, koszule oraz okrycia wierzchnie w najmodniejszych kolorach tego sezonu - granat, butelkowa zieleń, koralowy czy turkus. W asortymencie sklepu znajdą się również firmowe dodatki s'Canto: buty, torebki i drobna galanteria oraz kolekcja rajstop. Personel sklepu musi dokładnie zapoznać się z najnowszą kolekcją, żeby wiedzieć jak właściwie obsłużyć klientki.
- Najważniejszą sprawą w podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu pracowników, by personel cechował się nienaganną kulturą osobistą, taktownością, schludnym wyglądem i przyjaznym podejściem do klienta. Umiejętne pokierowanie klientem, profesjonalne przedstawienie asortymentu, doradzenie w każdej kwestii to sprawy kluczowe. Uczulamy aby uważać na zbytnią nachalność, ale także nie ignorować klientów – dodaje współwłaścicielka S’Canto Poland.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

