S’Canto Exclusive ubierze krakowianki

Austriacka marka specjalizująca się w eleganckiej modzie dla kobiet uruchamia swój pierwszy sklep franczyzowy w Polsce.
Do tej pory sieć obecna była w naszym kraju w punktach multibrandowych. Najnowszy placówka na licencji powstanie w krakowskim centrum handlowym Solvay Park.
- Pomogliśmy franczyzobiorcy dokonać wyboru lokalizacji. Obejrzeliśmy wszystkie punkty brane pod uwagę, przeanalizowaliśmy i wspólnie podjęliśmy decyzję, uwzględniając ceny najmu, koszt inwestycji jak również możliwości pozyskania klientów produktów S’Canto. Marka posiada w CH Solvay Park konkurencję, czyli sklepy z ubraniami ze średniej półki cenowej przeznaczonymi dla kobiet 30+. To bardzo dobrze, ponieważ oznacza to, że potencjalne klientki kupują w tej galerii. Zupełnie nie braliśmy pod uwagę obiektów, w których dominują tanie "sieciówki" – wyjaśnia Justyna Szczapińska – Kreuschner, współwłaścicielka S’Canto Poland.
Franczyzobiorcą S’Canto została firma Dekum Butik. Osoby, które ją prowadzą wcześniej były związane z branżą budowlaną. Obecny biznes będzie stanowił dywersyfikację ich dotychczasowych źródeł dochodu. Sklep ruszy we wrześniu.
- Po przedstawieniu projektu i wizualizacji sklepu, franczyzobiorcy przystąpili do realizacji inwestycji we własnym zakresie, ale pod naszym nadzorem. Po stronie S’Canto pozostaje zaopatrzenie placówki we wszelkie materiały reklamowe, łącznie z wydrukami wielkoformatowymi oraz dostarczenie kolekcji wraz z akcesoriami. Po stronie franczyzobiorcy leżą wszystkie kwestie techniczne: monitoring, nagłośnienie, oprogramowanie, kasa fiskalna, jak również dobór i zatrudnienie personelu. My zobowiązujemy się do przeszkolenia personelu – zapewnia Justyna Szczapińska – Kreuschner
Otwarcie sklepu w Krakowie zbiegnie się z wejściem do sprzedaży kolekcji jesień-zima. W ofercie znajdą się kostiumy, sukienki, koszule oraz okrycia wierzchnie w najmodniejszych kolorach tego sezonu - granat, butelkowa zieleń, koralowy czy turkus. W asortymencie sklepu znajdą się również firmowe dodatki s'Canto: buty, torebki i drobna galanteria oraz kolekcja rajstop. Personel sklepu musi dokładnie zapoznać się z najnowszą kolekcją, żeby wiedzieć jak właściwie obsłużyć klientki.
- Najważniejszą sprawą w podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu pracowników, by personel cechował się nienaganną kulturą osobistą, taktownością, schludnym wyglądem i przyjaznym podejściem do klienta. Umiejętne pokierowanie klientem, profesjonalne przedstawienie asortymentu, doradzenie w każdej kwestii to sprawy kluczowe. Uczulamy aby uważać na zbytnią nachalność, ale także nie ignorować klientów – dodaje współwłaścicielka S’Canto Poland.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej