Na podbój Rosji i Afryki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Partnerami Telepizzy w Rosji i Angoli są spółki, działające w branży gastronomicznej i sprzedaży detalicznej. Współpraca opiera się na umowach masterfranczyzowych. Do końca 2014 roku w obu krajach powstaną po cztery lokale Telepizzy.

W Angoli Telepizza będzie rozwijała się we współpracy z supermarketów, które należą do masterfranczyzobiorcy hiszpańskiej sieci. Jest to jedna z najbardziej liczących się na tamtym rynku sieć sklepów wielkopowierzchniowych. Lokale Telepizzy będą otwierane w supermarketach, wykorzystując przy tym ich kluczową pozycję na rynku. Pierwsza pizzeria funkcjonuje już w Luandzie, stolicy Angoli. Telepizza jest tam pierwszą zagraniczną marką wśród pizzerii, oferująca sprzedaż z dostawą do klienta. W przyszłości firm planuje rozszerzyć działalność o inne kraje w Afryce.

Masterfranczyzobiorcą w Rosji jest spółka będąca właścicielem jednej z sieci restauracji. Pierwsza placówka Telepizzy została uruchomiona w dzielnicy willowej Moskwy. Aktualnie trwają przygotowania do otwarcia trzech następnych lokali w stolicy Rosji. Zainteresowanie Hiszpanów rosyjskim rynkiem wynika z dynamicznego rozwoju sektora QSR (quick services restaurant).

W ostatnich latach Telepizza wyeksportowała swój model biznesowy do ponad dwunastu krajów - od Portugalii i Polski poczynając, aż po Kolumbię, Chile, Ekwador, Peru, Panamę, Boliwię i Emiraty Arabskie. Ekspansja ta stawia ją na pierwszej pozycji w Europie i piątej na świecie wśród największych sieci pizzerii.
(mk)

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €