Szkoła w promocji

Partnerzy Akademii Języka Francuskiego Le Rêve nie wnoszą opłaty wstępnej ani bieżącej za pierwszy semestr działalności.
Od 2013 roku pod logo Akademii Języka Francuskiego Le Rêve działają szkoły językowe, w których wszystkie zajęcia prowadzone są w 4-osobowych grupach.
- Małe grupy konwersacyjne gwarantują lepsze efekty, a tym samym zadowolenie słuchaczy – wyjaśnia Jan Srokowski, współwłaściciel firmy Akademia Języka Francuskiego Le Rêve. – Jesteśmy firmą rodzinną, która prowadzi szkoły języka francuskiego i hiszpańskiego El sueno. Nasze placówki własne i franczyzowe działają we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, a wkrótce również w Opolu.
Firma planuje uruchomienie szkół w największych miastach Polski, m.in. w Krakowie i Gdańsku. Franczyzobiorca ma zagwarantowaną wyłączność terytorialną na dane miasto.- Docelowo chcielibyśmy, aby nasze szkoły działały w każdym województwie – mówi Jan Srokowski. – Widzimy ogromny potencjał rynku, np. Akademia w Warszawie działa bardzo prężnie pomimo dużej konkurencji.
Potencjalny partner nie musi dysponować dużym kapitałem na start. Koszty inwestycji początkowej wahają się w kwocie 5-7 tys. zł (wyposażenie sal wykładowych i wstępna kampania reklamowa). Niezbędnym warunkiem, jaki musi spełniać franczyzobiorca, jest dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego.
- Szukamy osób, które albo same będą uczyć, albo będą w stanie bez problemu komunikować się z native speakerami, których zatrudniamy – tłumaczy Jan Srokowski. – Dużym atutem jest zaangażowanie w biznes i pomysłowość. Stawiamy na niestandardowe kampanie marketingowe, np. w ostatnim czasie wspólnie z innymi szkołami językowymi zorganizowaliśmy miejską grę językową, gdzie główną wygraną były darmowe kursy językowe. To była prawdopodobnie pierwsza tego typu akcja marketingowa w Polsce, podczas której różne szkoły językowe działały razem, a nie konkurowały ze sobą. Planujemy kolejne niebanalne kampanie, w których aktywnie będą uczestniczyć nasi franczyzobiorcy. Mile widziana jest również własna inicjatywa.
Aby zachęcić do współpracy potencjalnych biorców licencji właściciele systemu zrezygnowali z pobierania opłaty wstępnej i opłaty bieżącej w pierwszym semestrze działalności szkoły. W kolejnych okresach stała opłata bieżąca zależy od liczby uczniów. Dla szkoły uczącej 20-40 uczniów opłata bieżąca wynosi 600 zł/miesiąc, placówka kształcąca od 40 do 60 słuchaczy zapłaci 800 zł/miesiąc. W zamian za przystąpienie do sieci centrala oferuje m.in. szkolenia dla nauczycieli i z zarządzania szkołą, wsparcie w pierwszych miesiącach działalności i doradztwo w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych.
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej