Powstanie lodowy potentat
Nestle połączy swój amerykański oddział zajmujący się produkcją lodów z Dreyer`s Grand Ice Cream
Największa na świecie korporacja zajmująca się produkcją żywności – szwajcarska Nestle – połączy swój amerykański oddział zajmujący się produkcją lodów z Dreyer`s Grand Ice Cream, amerykańskim potentatem na rynku zimnych przysmaków. Nestle już teraz jest właścicielem 23 procent akcji amerykańskiego partnera. Po sfinalizowaniu transakcji jej udział wzrośnie do 66 procent i będzie odpowiadał wartości 2,4 mld dolarów. Dreyer`s Grand Ice Cream jest właścicielem jednej z najpopularniejszych marek lodów w USA (Godiva), poza tym kontroluje sieć kawiarni Starbucks.
Do Nestle należą takie znaki towarowe jak Haagen Dazs, Butterfinger i Drumstick. W wyniku fuzji powstanie firma, która będzie mogła równać się z angielsko-holenderskim Unileverem pod względem wartości sprzedaży lodów.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 18 czerwca 2002Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

