Powstanie lodowy potentat

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Największa na świecie korporacja zajmująca się produkcją żywności – szwajcarska Nestle – połączy swój amerykański oddział zajmujący się produkcją lodów z Dreyer`s Grand Ice Cream, amerykańskim potentatem na rynku zimnych przysmaków. Nestle już teraz jest właścicielem 23 procent akcji amerykańskiego partnera. Po sfinalizowaniu transakcji jej udział wzrośnie do 66 procent i będzie odpowiadał wartości 2,4 mld dolarów. Dreyer`s Grand Ice Cream jest właścicielem jednej z najpopularniejszych marek lodów w USA (Godiva), poza tym kontroluje sieć kawiarni Starbucks.

Do Nestle należą takie znaki towarowe jak Haagen Dazs, Butterfinger i Drumstick. W wyniku fuzji powstanie firma, która będzie mogła równać się z angielsko-holenderskim Unileverem pod względem wartości sprzedaży lodów.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 18 czerwca 2002
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €