Ekobiznes zarabia na kilka sposobów
Sklepy Żółty Cesarz zajmują się nie tylko sprzedażą zdrowej żywności. Franczyzodawca zna sposób na zwiększenie zysków.
Pod logo Żółtego Cesarza działa 9 sklepów ze zdrową żywnością, w tym 8 franczyzowych, a wszystkie w dużych miastach – oprócz stolicy, także w Krakowie, Toruniu, Gdyni, Bydgoszczy i Grudziądzu. Ponadto firma organizuje głodówki lecznicze i różne warsztaty, na których promowany jest zdrowy styl życia. Niedawno ruszył także sklep internetowy z takim asortymentem jak owoce, warzywa, nabiał i przetwory realizujący zamówienia 24 godziny po wirtualnych zakupach.
- Aby zrozumieć rynek zdrowej żywności, trzeba utożsamiać się z nim. Właściciel ekologicznego sklepu nie może jedzenia z fastfoodu zagryzać suplementami diety z apteki, a przy tym palić jak smok. Jednocześnie nie wymagamy doświadczenia w biznesie, ponieważ tego uczymy naszego przyszłego franczyzobiorcę na szkoleniu, w trakcie którego także poznaje produkty i uczy się kontrolować ich jakość – wyjaśnia Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci.
Prowadzenie sklepu Żółty Cesarz można połączyć z gabinetem udzielającym porad dietetycznych, a niektóre z punktów serwują bioposiłki, w tym zupy, ciastka i kawę. Zainteresowani inwestycją w biznes powinni dysponować kwotą 70-80 tys. zł oraz lokalem o powierzchni 60-100 m2. Najlepiej, jeśli sklep ze zdrową żywnością znajduje się w centrum dużego miasta, na osiedlu lub przy ulicach z dużym ruchem pieszych. Podana kwota inwestycji zawiera opłatę licencyjną w wysokości 8 tys. zł, zaś co miesiąc franczyzobiorca wpłaca na konto funduszu marketingowego 300 zł.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


