Moda droższa jesienią?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pepe Jeans London istnieje już od ponad 40 lat, a we franczyzie rozwija się od ponad 20. Asortyment sklepu to ubrania zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Co powinien wiedzieć franczyzobiorca przed nawiązaniem współpracy? Mile widziane jest doświadczenie w handlu detalicznym, nie jest ono jednak obowiązkowe. Franczyzodawca zapewnia różnego typu szkolenia, w tym zarządzanie personelem, szkolenia produktowe oraz dotyczące stylizacji, dzięki czemu osoby niedoświadczone szybko poznają zasady prowadzenia sklepu z modą. Koszty przystosowania lokalu do standardów sieci zależą od jego powierzchni. Centrala doradza przedsiębiorcom, czy znaleziony przez nich lokal sprawdzi się. Preferowane są popularne centra handlowe w dużych miastach. Pepe Jeans działa m.in. w CH Arkadia w Warszawie, gdzie znajduje się sklep własny, oraz w Galerii Krakowskiej.

Oprócz wydatków poniesionych na dostosowanie lokalu, do inwestycji należy doliczyć koszt zakupu aktualnej kolekcji. - Koszt zatowarowania sklepu zależy od ilości zakupionego towaru. Jeśli partner ma sklep w turystycznej, letniej lokalizacji, z pewnością zakupi więcej towaru na lato. Z kolei zimowe ubrania, np. kurtki, płaszcze czy swetry są droższe, ponieważ wykonane z droższych surowców. Jednak należy pamiętać, że koszt towaru jest płynny i otwarcie sklepu jesienią wcale nie musi oznaczać większych wydatków - twierdzi Michał Gortat z działu marketingu Pepe Jeans Polska.

Franczyzobiorca nie musi się decydować na wykupienie całej kolekcji, sklep można zatowarować wybraną liczbą produktów z danej kolekcji. Osoby posiadające sklep multibrandowy mogą dodać stoisko dedykowane marce Pepe Jeans. Wcześniej jednak muszą upewnić się, że asortyment jaki proponują klientom jest zbliżony cenowo do oferty Pepe Jeans.
- Sklep multibrandowy, w którym franczyzobiorca chciałby umieścić stoisko Pepe Jeans może zawierać marki konkurencyjne, również sprzedające denim, o podobnym pułapie cenowym. Chętnie mieszamy się z innymi markami. Co roku otwieramy przynajmniej dwa nowe sklepy i 4-6 cornerów - mówi Michał Gortat.

Mimo rosnącej popularności młodych projektantów wśród niektórych klientów, Pepe Jeans jest dobrej myśli.
- Polscy projektanci mają wysokie ceny, ich rzeczy nie są tak uniwersalne jak te z sieciówek. Nie boimy się, że klienci się od nas odwrócą, ponieważ marki takie jak Pepe Jeans, ze względu na wysoką jakość produktów, mają i zawsze będą miały swoich stałych klientów
- dodaje Michał Gortat. - Młodzi projektanci targetują do innej grupy docelowej, a co za tym idzie nie stanowimy dla siebie ani konkurencji, ani zagrożenia.
(an)

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €