Koku Sushi w formacie express

Bary sushi nie boją się, że klienci zaczną kupować je w supermarkecie. Dlatego franczyzodawca uruchamia nowy format lokali.
Pod logo Koku Sushi działa jeden lokal własny i dwa franczyzowe. Trzy kolejne bary sushi przygotowywane są do otwarcia. Przewidywany harmonogram otwarć wygląda następująco: Warszawa - październik, Gdańsk - listopad, Legnica - grudzień.
- Zauważyliśmy, iz coraz więcej klientów interesuje się otwarciem sushi baru w centrum handlowym, dlatego stworzyliśmy nowy format Koku Sushi Express. Jest on skierowana do lokali w centrach biznesowych oraz handlowych. Charakteryzuje się skromniejszym menu dostosowanym do szybkiej obsługi gości. Zachowaliśmy za to nasze receptury oraz prosty minimalistyczny wystrój. Format express można otworzyć zarówno w części food court, jak również w lokalu z własną częścią sprzedażową. Jeden z takich lokali powstanie jeszcze do końca 2014 roku - zapowiada Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci Koku Sushi.
Franczyzodawcy sieci sklepów z ekologiczną żywnością przedstawiają swoją ofertę franczyzową jako biznes skierowany do pasjonatów zdrowej żywności, którzy nie powinni być uzależnienie od nikotyny i fast foodów. Spytaliśmy Urszulę Olechno, czy podobne zasady panują w Koku Sushi.
- Podstawowe wymagania to pasja, zaangażowanie oraz zaplecze finansowe. Nie trzeba mieć ukończonych kursów. Szkolenie przeprowadzamy we własnym zakresie. Naszymi franczyzobiorcami są osoby nie mające wcześniejszego doświadczenia w tej branży. Na tym właśnie polega idea franczyzy. Nie doradzałabym otwarcia sushi baru bez wiedzy, doświadcenia i własnych umiejętności. Znam wiele przykładów, którzy otworzyli sushi bar bez doświadczenia w gastronomii i nie są z tego faktu zadowoleni. Nikt nie podpowie jak zacząć i poprawnie poprowadzić biznes. Dobrze dobrany system franczyzowy jest świetnym rozwiązaniem. Dostajemy gotowy produkt, który już funkcjonuje - wyjaśnia.
Coraz więcej fanów sushi decyduje się na zakup tego japońskiego dania w supermarketach lub wykonuje je samodzielnie. Może mieć to wpływ na wysokość sprzedaży w tradycyjnych barach sushi.
- Myślę, że sushi kupione w markecie nie stanowi konkurencji dla sushi barów, w których jest ono przyrządzane na bieżąco. W naszych sushi barach organizujemy kursy sushi. Goście chętnie z nich korzystają ale mimo to zawsze do nas wracają. Wbrew pozorom jest to praco- i czasochłonne zajęcie. Najważniejsze jest takie dostosowanie oferty oraz kanałów dystrybucji, aby nasi goście mogli skorzystać z naszej oferty zarówno w lokalu podczas lunchu czy rodzinnego obiadu, jak również zamówili sushi z szybką dostawa do firmy lub domu. Na naszej stronie internetowej jest już dostępny sklep online i płatności online - dodaje Urszula Olechno. (dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...