Agent dobrze ubezpieczony

Partnerzy Superpolisy pracują pod opieką dyrektora regionalnego, dzięki czemu nie muszą kontaktować się bezpośrednio z ubezpieczycielami.
Rynek ubezpieczeń kręci się w Polsce wokół samochodów. Jeszcze w 1989 roku było ich ok. 330 tys., a obecnie po naszych drogach jeździ 19 milionów pojazdów. Każdy z nich potrzebuje obowiązkowej polisy OC. Spada natomiast liczba kierowców zainteresowanych wykupieniem autocasco, którą posiada połowa właścicieli samochodów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARG Rynek i Opinia, najczęstszą tego przyczyną jest fakt, że ich samochody są stare (62 proc. wskazań) oraz że polisa autocasco jest zbyt droga (ponad 50 proc.). Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy rzadziej niż własny samochód ubezpieczają życie i dom lub mieszkanie.
Często agenci ubezpieczeniowi są nagradzani dodatkowymi prowizjami i wycieczkami przez ubezpieczycieli za sprzedaż ich oferty. Może się to przyczynić do sytuacji, w której agenci, zamiast wybierania najkorzystniejszej oferty, wolą sprzedać tę, która jest dla nich finansowo najkorzystniejsza. Dariusz Daraż, dyrektor rozwoju sieci Superpolisy nie zgadza się z tą opinią.
- Agenci Superpolisy działają w oparciu o równoczesny dostęp do ofert wielu towarzystw ubezpieczeniowych, a wyniki kalkulacji prezentują klientowi. To sprawia, że przy wyborze danej oferty zawsze kierują się optymalnym zakresem ubezpieczenia i korzystną ceną dla obsługiwanego w danym momencie klienta - mówi menedżer.
Uczciwość wobec klienta to jedna z kilku pożdanych cech agentów. Tych Superpolisa będzie poszukiwała na XII edycji Targów Franczyzy, które jak co roku odbędą się w Warszawie.
- Nastawiamy się na pozyskanie wiarygodnych, stabilnych i nastawionych na sukces partnerów, gotowych wspólnie z nami rozwijać markę Superpolisy. Trudno mówić o idealnym partnerze – każdy, kto jest solidny, pracowity i otwarty na kontakt z klientem może rozpocząć z nami współpracę i odnieść sukces, niezależnie od tego, czy miał w swej zawodowej przeszłości kontakt z ubezpieczeniami, czy nie - twierdzi Dariusz Daraż.
Inwestycja w biuro Superpolisy wynosi 10 tys. zł. Franczyzodawca pomaga partnerom w kilku elementach prowadzenia biznesu, w tym zapewnia system, który jest zarówno porównywarką cenową i zarazem rozbudowaną platformą sprzedażową. Superpolisa oferuje także pomoc finansową przy otwieraniu placówki, urządzaniu jej oraz organizuje szkolenia dla franczyzobiorców. W rozwiązywaniu bieżących problemów pomagają dyrektorzy regionalni.
- Dyrektorzy regionalni udzielają naszym partnerom wsparcia - zarówno w przypadku spraw merytorycznych związanych z produktami poszczególnych zakładów ubezpieczeń, jak funkcjonowania samego systemu sprzedażowego Superpolisy. Agent działający w naszym systemie partnerskim ma dzięki temu jedną dedykowaną mu osobę, z którą kontaktuje się i omawia wszystkie sprawy związane ze współpracą. Dzięki temu w swojej bieżącej pracy nie musi kontaktować się z menedżerami w poszczególnych zakładach ubezpieczeń - wyjaśnia Dariusz Daraż.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej