Jesień pod znakiem nieruchomości
WGN Nieruchomości odrzuciło w wakacje 25 ofert współpracy. Pozostali agencji zarobią już jesienią, w najlepszym dla branży okresie.
Jesień to dobry okres dla rynku obrotu nieruchomościami w Polsce. Biura WGN Nieruchomości realizują wtedy 35 proc. wszystkich transakcji w roku kalendarzowym. Firma obsługuje nie tylko rynek mieszkaniowo-apartamentowy, ale również rynek dla inwestorów – nieruchomości komercyjne i zabytkowe.
- Nieruchomości zabytkowe pojawiają się głównie na rynku kupna-sprzedaży. Są to przeważnie zabytki wymagające remontów i modernizacji. Grupa WGN zajmuje się sprzedażą w tym segmencie pałaców, zamków, dworów i rezydencji jak również kamienic – wymienia Monika Prądzyńska z WGN Nieruchomości.
WGN w 2013 roku przeprowadził około 4,9 tys. transakcji i pośredniczył w sprzedaży nieruchomości o wartości ponad 1,2 mld zł. Pod koniec ubiegłego roku w bazie WGN znajdowało się ponad 22 tys. ofert nieruchomości. Ponadto biura WGN, którym zależy na zwiększaniu zakresu swoich usług, mogą rozszerzać działalność o ofertę kredytową, home staging, wyceny czy projekty. Praca agenta nieruchomości wymaga wiedzy w zakresie wielu dziedzin, m.in. budownictwa, ekonomi, finansów, prawa i psychologii.
- W każdej z tych dziedzin nasi partnerzy na bieżąco pogłębiają swoją wiedzę na 3-dniowych kongresach organizowanych przez centralę, które odbywają się dwa razy w roku. Przy weryfikacji potencjalnych partnerów WGN bierze pod uwagę głównie doświadczenie w usługach, doświadczenie zawodowe, wiek. Na koniec sierpnia złożonych zostało ponad 40 wniosków franczyzowych, a pozytywną weryfikację przeszło 15 – mówi Monika Prądzyńska.
Niektóre biura nieruchomości działają na wyłączność z jednym klientem. Oznacza to, że tylko jeden agent opiekuje się wybraną nieruchomością. Taki agent zajmuje się w tym samym czasie 40-50 nieruchomościami.
- Agenci WGN pracują głównie na umowach z klauzulą wyłączności, co oznacza, że tylko WGN posiada wyłączność na sprzedaż lub wynajem danej nieruchomości. Dzięki doświadczeniu, pełnemu zaangażowaniu oraz szerokiemu marketingowi, ponieważ oferta jest publikowana m.in. na ponad 250 portalach, skuteczność WGN jest bardzo duża - twierdzi Monika Prądzyńska.
Więcej informacji z rynku nieruchomości można znaleźć w portalu LokalNaBiznes.pl
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


