Nagrody za zakupy
Właściciel czterech spożywczych marek, w tym sieci Nasz Sklep, inwestuje w programy lojalnościowe.
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 roku. W ofercie franczyzowej spółki znajdują się cztery brandy: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Express oraz Delikatesy Premium. Do sieci należy 2667 placówek, prawie wszystkie franczyzowe.
- W głównej mierze naszymi partnerami są sklepy już działające, więc kwota inwestycji szacowana jest w każdym sklepie indywidualnie w zależności od powierzchni, obecnego wyposażenia, skali remontu. Dla takich właścicieli sklepów konieczna jest pomoc we wdrażaniu nowych technologii czy zmiana aranżacji sklepu - mówi Jan Sałata, wiceprezes zarządu PSH Nasz Sklep.
- Najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów to osiedla mieszkaniowe oraz tereny wiejskie z odpowiednim potencjałem ludnościowym. Jesteśmy w stanie dobrze zagospodarować powierzchnie w przedziale 40-800 m2. Dostosowania obiektu do standardów sieci trwa średnio 1-2 m-ce. Dla każdego brandu funkcjonującego w ramach Grupy, przygotowujemy gazetkę promocyjną, w której kupujący znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Emitujemy także billboardy, za pomocą których wraz z producentami przeprowadzamy akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty – opisuje akcje marketingowe Jan Sałata.
Centrala wdraża wspólny program lojalnościowy dla konsumentów a także loterię, w której do klientów trafi ponad 100 tys. nagród. Sieci należące do franczyzodawcy dysponują własnę gazetka promocyjną, w której klienci znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Gazetki promocyjne są emitowane cykliczne w obrębie całej sieci, a prezentowana oferta produktowa konstruowana jest pod kątem najlepiej rotujących grup asortymentu w danej sieci sklepów. Firma prowadzi także akcje billboardowe i plakatowe, za pomocą których wraz z producentami przeprowadza akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty w niskich cenach.
- Silnym punktem oferty przygotowanej dla konsumentów jest program lojalnościowy Super Profit. Nasi franczyzobiorcy bardzo chętnie korzystają z tego narzędzia, pozwalającego skutecznie związać konsumentów z placówką. Punkty przyznawane są w zamian za dokonane zakupy, a następnie zostają zamienione na atrakcyjne, gwarantowane nagrody rzeczowe - wyjaśnia wiceprezes zarządu.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


