Nagrody za zakupy

Właściciel czterech spożywczych marek, w tym sieci Nasz Sklep, inwestuje w programy lojalnościowe.
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 roku. W ofercie franczyzowej spółki znajdują się cztery brandy: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Express oraz Delikatesy Premium. Do sieci należy 2667 placówek, prawie wszystkie franczyzowe.
- W głównej mierze naszymi partnerami są sklepy już działające, więc kwota inwestycji szacowana jest w każdym sklepie indywidualnie w zależności od powierzchni, obecnego wyposażenia, skali remontu. Dla takich właścicieli sklepów konieczna jest pomoc we wdrażaniu nowych technologii czy zmiana aranżacji sklepu - mówi Jan Sałata, wiceprezes zarządu PSH Nasz Sklep.
- Najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów to osiedla mieszkaniowe oraz tereny wiejskie z odpowiednim potencjałem ludnościowym. Jesteśmy w stanie dobrze zagospodarować powierzchnie w przedziale 40-800 m2. Dostosowania obiektu do standardów sieci trwa średnio 1-2 m-ce. Dla każdego brandu funkcjonującego w ramach Grupy, przygotowujemy gazetkę promocyjną, w której kupujący znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Emitujemy także billboardy, za pomocą których wraz z producentami przeprowadzamy akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty – opisuje akcje marketingowe Jan Sałata.
Centrala wdraża wspólny program lojalnościowy dla konsumentów a także loterię, w której do klientów trafi ponad 100 tys. nagród. Sieci należące do franczyzodawcy dysponują własnę gazetka promocyjną, w której klienci znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Gazetki promocyjne są emitowane cykliczne w obrębie całej sieci, a prezentowana oferta produktowa konstruowana jest pod kątem najlepiej rotujących grup asortymentu w danej sieci sklepów. Firma prowadzi także akcje billboardowe i plakatowe, za pomocą których wraz z producentami przeprowadza akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty w niskich cenach.
- Silnym punktem oferty przygotowanej dla konsumentów jest program lojalnościowy Super Profit. Nasi franczyzobiorcy bardzo chętnie korzystają z tego narzędzia, pozwalającego skutecznie związać konsumentów z placówką. Punkty przyznawane są w zamian za dokonane zakupy, a następnie zostają zamienione na atrakcyjne, gwarantowane nagrody rzeczowe - wyjaśnia wiceprezes zarządu.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej